Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Juniib

Fast nu är det ju ett tyskt y, så det ska vara prickar på u. Vad är rollkur för något? Jag läste om det i Stallmagasinet, och jag har ingen aning om vad det är, jag är inte så insatt i dressyrvärlden precis... Jag vet vad "vanlig" kur är, men det här :confused:?

Sv: Rollkur

Om du använder sökfunktionen och söker på rollkur eller rollkür så får du upp MASSOR med gamla trådar du kan läsa i, fortsätta fråga i eller diskutera i.

/B_A_L, moderator
som härmed låser tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 220
Senast: malumbub
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 014
Senast: Vovve
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 011
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka