Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den redigeringen var väl lite onödig.Men det var väl mkt pengar på spel
så med andra ord ligger diskussionen under din nivå och du efterlyser specifika användare som ska uttala sig? Jag beklagar, då får du nog starta din egen tråd och staka ut kriterierna som ska gälla för den som får och bör svara i tråden.
jag är ledsen, men din inställning är Helt otrolig! avfärda en hel tråd för att det inte diskuteras som du anser att det ska diskuteras?
Jätte intressant tråd med mycket tyckande(kul att läsa)
Till viss del kan jag faktiskt hålla med Susan för det har inte blivit nån riktigt ingående diskussion, däremot mycket diskuterande "kring" rollkur.
Men fortfarande en jätte kul tråd !
Kan du inte ge exempel på hur du menar? Vad saknar du för att den skulle vara "ingående"?
Nej ja vet int riktigt hur ja ska förklara, försökte göra de i det förra men det gick ju inte så bra !
Det är väl mer att jag skulle vilja ha jätte ingående diskussioner om alla delar som nämnts på tråden(är ju ganska omöjligt), nej men det har varit ganska ytligt/allmänt om rollkur(absolut inget negativt för det har rymts mycket i den här tråden). Men förmodligen kommer det ju mer trådar om ämnet, det är ju inte som att rollkuren inte syns vad gäller diskussioner
Men med hästar o metoder kan man inte säga- så här är det.
vi kan aldrig komma fram till Sanningen i hur o varför.
vi kan tycka o fundera- that´s it
Ingen av oss är kompetenta att ens prova o inte vet jag heller hur det är att köra en Formel 1 bil- för att jag kan köra vanlig bil.
Jag tycker inte alls det har varit ytligt, förstår du, men kanske inte hela tiden superteoretiskt utan mer åt att försöka förstå tankar och sätta sig in i effekter. Mej har det gett infallsvinklar och tankar i alla fall.
Jag håller med om att man vill veta mer om många av frågorna, men bara att de kommer upp ger nya tankar för en själv och det intressantaste är kanske att ta del av andras funderingar.
Men fundera gärna på hur DU menar med mer ingående.
AHA Någon med nytt nickNej ja vet int riktigt hur ja ska förklara, försökte göra de i det förra men det gick ju inte så bra !
Men vi är fyra nu att fortsätta om du bara kan få fram vad du vill att vi ska diskutera...jag är idel öra-öga menat till U_C
Men med hästar o metoder kan man inte säga- så här är det.
vi kan aldrig komma fram till Sanningen i hur o varför.
vi kan tycka o fundera- that´s it
Ingen av oss är kompetenta att ens prova o inte vet jag heller hur det är att köra en Formel 1 bil- för att jag kan köra vanlig bil.
Mycket av d du säger håller ja med om och det skulle väl ha varit nån liknande förklaring ja skulle gett, om ja kunnat .
Det du säger om egna tankar är bra, men efter att ja har bearbetat dom tankarna för mig själv vill ja gärna få andra åsikter om dem och kanske änu mer att tänka på (gud va mycke tänkande ).
Den har jag studerat ett antal gånger. Hade turen att få läsa det mesta av den när den ännu fanns på svenska, även om man hänger med på det mesta även på engelska. Det var den och den sida som Dadde hade förut som fick mig att inse många saker för ett antal år sedan. Har sett dressyr på ett helt annat sätt sedan.
Även om jag inte köper ALLT, så är det mycket matnyttigt och väl illustrerat.