F
flashlight
Sv: Rollkür hysteri!
Men hur ser du att denna häst jobbar rätt med ryggen
Orkar den ens det man kräver?
Jag förstår inte din jämförelse riktigt.
KL
Jag tycker heller inte om det man ser på videosarna överlag.
Den där hon inte bytt om än är inte rolig heller. Men man kan inte komma ifrån att det kan finnas ett tänk hos henne som är intressant att sätta sej in i. Det betyder inte att all RK man ser är ok.
Jag är med på många av invändningarna, men faktum är att hon har hästar som fungerar på tävlingsbanorna, och på tex VM så tittade jag verkligen för att se hur hennes häst gick och den arbetade bättre än många andra, som såg betydligt stelare och mindre genomarbetade ut.
Har också hört att hon hade mycket vettigt tänk då hon var på Flyinge som sagt, tvärtemot vad kanske många väntat sej.
Det gör ju att man vill veta lite mer även om hur hon har tänkt ang rk
och hur det fungerar för hästarna.
Men hur ser du att denna häst jobbar rätt med ryggen
Orkar den ens det man kräver?
Jag förstår inte din jämförelse riktigt.
KL
Jag tycker heller inte om det man ser på videosarna överlag.
Den där hon inte bytt om än är inte rolig heller. Men man kan inte komma ifrån att det kan finnas ett tänk hos henne som är intressant att sätta sej in i. Det betyder inte att all RK man ser är ok.
Jag är med på många av invändningarna, men faktum är att hon har hästar som fungerar på tävlingsbanorna, och på tex VM så tittade jag verkligen för att se hur hennes häst gick och den arbetade bättre än många andra, som såg betydligt stelare och mindre genomarbetade ut.
Har också hört att hon hade mycket vettigt tänk då hon var på Flyinge som sagt, tvärtemot vad kanske många väntat sej.
Det gör ju att man vill veta lite mer även om hur hon har tänkt ang rk
och hur det fungerar för hästarna.