Roliga UL-bilder?

domino

Trådstartare
Har ni några sådana?

Här är en på vårat pyre, ser ut som h*n har redig hockeyfrilla :D
 
Sv: Roliga UL-bilder?

Kanske är bra om man får med bilden med :angel:

Pyret_UL_1_2222007-11-20.jpg
 
Sv: Roliga UL-bilder?

Här är våra UL-bilder från v.20 (19+6).

Sicken liten söt näsa och suger på tummen gör den troligen *fniss* :love:
ultraljud2.jpg


Här ser man urinblåsan tydligt som en svart fläck i mitten...
ultraljud1.jpg
 
Sv: Roliga UL-bilder?

Har ni några sådana?

Inga roliga, bara såna alla andra har. :D

Men en sak la jag märke till och förundrades över vid alla ultraljuden (gjorde några extra mot slutet pga div orsaker) och det var att bebisen i magen hade så stooora fötter! :eek: Jag frågade t.o.m. överläkaren om det, men fick inget vettigt svar. Jo, när sonen föddes fick jag svaret...hans fötter var rejäla redan från början. :D

Idag, som drygt 19 månader gammal gangster, har han händer och fötter som dasslock ungefär. Eller som en fyraåring. Stl 25 i skor och hans händer var större än en av de fyraåriga tjejernas redan i somras. :angel: Men så klockar han på 89,5 cm i längd redan. :p
 
Sv: Roliga UL-bilder?

Haha, ja.. Jag har inte märkt av något som säger motsatsen ännu i alla fall.. Och hon är inte gul heller.. :p
 
Sv: Roliga UL-bilder?

Sådär ser vårat ultraljud ut också. Tummen i munnen och en knopp till näsa :)
 

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 439
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 072
Senast: Praefatio
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: Trott
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 571
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp