Rökkvi frá Hárlaugsstödum

Sv: Rökkvi frá Hárlaugsstödum

Han har ju faktiskt lämnat 17 bedömda avkommor varav 16 i stamboken. Så han är ju inte såååå långt ifrån att få hederspremie. Kommer säkert fram fler avkommor i år och nästa år.:)
Måste dock höja sin blup. men med fler bra bedömda avkommor så....

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rökkvi frá Hárlaugsstödum

Rökkvi vann just tölten på Islandsmótið före Tumi.

OT
Det var lite kul för det var 3 ston och 2 vallacker med i finalen (så Rökkvi och en häst som jag inte vet om han är hingst eller vallack. Bara en reflektion att man ofta hör att folk tror att man måste ha hingst för att kunna hävda sig på större tävlingar.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 830
Senast: grodan21
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
449
Senast: Unafraid
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv

Hästrelaterat