Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde han själv det alls egentligen? Var det inte Anna eller någon annan som sa att han hade reagerat så hårt på Sebbes och Nicks ankomst att han flyttade? Jag har minnesluckor!@honung Hur var det Klas förklarade sin flytt?
Jag med. Tittade innan jag somnade i går kväll, under visst inflytande av retsina. Men NÅT sa han om det.Gjorde han själv det alls egentligen? Var det inte Anna eller någon annan som sa att han hade reagerat så hårt på Sebbes och Nicks ankomst att han flyttade? Jag har minnesluckor!
Jag med. Tittade innan jag somnade i går kväll, under visst inflytande av retsina. Men NÅT sa han om det.
Ja det stämmer nog. Han sa något surt om Anna. Men det var i ett sammanhang om hans flytt så jag tror nog att det var en förklaring.Han sa väl typ bara att om man har åkt ut så borde man inte få komma tillbaka igen och att Anna inte ens tittade på honom längre? Ingen direkt förklaring till nya sovplatsen...
Ja det stämmer nog! Då är min tolkning att det kanske handlar om Anna...Han sa väl typ bara att om man har åkt ut så borde man inte få komma tillbaka igen och att Anna inte ens tittade på honom längre? Ingen direkt förklaring till nya sovplatsen...
Ja jag undrar hur han tänker. Jag kan i och för sig inte se nödvändigheten av att prioritera de med barn. Barnen har noll glädje av att föräldrarna får läsa brev. Det handlar om de vuxnas känslor och hur stor hemlängtan man har är inte enbart oberoende av barns existens.Kvällens avsnitt:
Nu har Sebbe skitit i det blå skåpet! Finns det överhuvudtaget NÅGON rimlig anledning till att INTE ge brev till Nick som ju också har barn?
Alltså, att Anna och Emilio får? Alltså jag fattar att det händer saker i lägret vi inte får se, och hur Emilio framställs kanske är ljusår från den Emilio som är där på riktigt. Men att backstabba Nick på det sättet? Huuur i helaste friden tänker Sebbe?
Och vad är det för barnrumpor som åker till Fiji för att vara med i en tv-realityshow en sommar som inte kan vara utan brev hemifrån? LInn få brev? Anna få brev? Emilio få brev? Va?
Så svårt, man ser ju verkligen inte hela bilden av hur deltagarna egentligen är. Jag har gillat Klas, Anna och Sofie massor men nu vet jag inte längre, tycker alla blivit lite märkliga. Kanske Peter och Jannika men svårt att veta vad jag hade tyckt om dem ifall de varit kvar i "riktiga" lägret med paktande och annat.Hejar ni på någon? Innan hejade jag på Klas och Anna men nu har Klas blivit lite knasig och Anna verkar sitta fast med Sebastian...
Vi är uppenbarligen oeniga när det gäller om föräldrar ska ha företräde till brev. Jag anser att att alla är där frivilligt och alla (eller flertalet) har hemlängtan. Om föräldrar har mest är diskutabelt, det varierar säkert. Vad jag menade att om det handlar om barnens upplevelse hade det varit självklart men nu var det inte så.@Lobelia Det är väl klart att det var för deltagarnas skull och inte barnens som deltagarna skulle få läsa breven?
Jag tycker att de med barn var de självklara valen, alltså även Nick. Att inte ha kontakt med sitt barn är värre ån att inte ha kontakt med någon, bandet förälder/barn är starkast.