Paow börjar med att vilja byta till coola gänget( -varför då?
För att jag vill ligga med snygga killar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paow börjar med att vilja byta till coola gänget( -varför då?
Kanske vore något? Fast njäe, jag gillar inte pasta i soppa egentligen. Och olika koktider, gud vad krångligt.. Kanske om jag blir tillräckligt desperat hungrigVarma koppen med makaroner från saltå kvarn?
Åh men tack @Habina, vad glad jag blir Björnen tackar så mycket också!Alltså jag dör! Vilka helt underbara karaktärer och alla verkar gå in i sina roller. Fantastiskt vad du startat @Paddington eller öh, @Harald_Treutiger . Jag känner mig verkligen redo med popcorn och godis för att följa årets stora dokusåpa. Skall se om jag skall passa på och äta extra mycket gott, medan de i leken svälter. Hehehe…
Mhm, så du vill umgås med andra laget. Bara för att han vill umgås med dig? Jag fattar inte logiken här...Baren-Molle. Vill gärna umgås med mig fast vi är i olika lag. Jag vill tro gott om honom bara därför. Tar med sig pasta.
ja det känns som ni ligger lite i bakvattnet sasDet känns tyvärr som att det andra laget kommer att klara sig bättre. Med pasta och tomatsoppa och så champagne till det. Medan vi får nöja oss med ogräddade äckliga baugetter.
Jag har tillbringat tiden i min egenbyggda onanikoja, som jag även tänkt ta med till Tengah. Så kan vi alla lusta oss där inneSka jag bygga? Jag ska ju jobba på min färg alltså... Och jag bara undrar var min lagkompis @Kitty_Jutbring har tillbringat natten för jag har inte sett till henne... Har hon bott på lyxhotell vill jag också göra det! Upp med er nu era slöhögar och bygg en säng åt mig!
Var det en tävling?För övrigt lämnar produktionen kvar allt material om ni skulle vilja bygga klart.......
men själva tävlingsmomentet är avslutat.
En lekfråga. Jag fattar inte, är det fler grupperingar i ulvligan? Paktmedlemmarna och paktmedlemmarna?Paktmedlemmarna har tre försök att gissa på vem som är svarta fåret, om de gissar rätt hamnar denne i lyan och blir ulv. Gissningarna får ske när som helst och är inte bundna av några DLs. Om ulvarna misslyckas med att gissa rätt så kommer LL förtrolla en av ulvarna (lottning) och bestämmer vem denne behöver teoria och rösta på i nästkommande lynch.
Paktmedlemmarna
känner till de andra ulvarna och får samtala med dessa. Kan käka varje natt.
Nää, det är samma gruppering. Men paktmedlemmarna ska försöka gissa in svarta fåret i lyan (därav står den raden i samband m fåret)En lekfråga. Jag fattar inte, är det fler grupperingar i ulvligan? Paktmedlemmarna och paktmedlemmarna?