Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Det är väl sådant man har tjänstefolk till? :grin:
Me like you :love: Vill du låna lite läppglans av mig? Du är väl typ i lagom ålder för @Harald_Treutiger så du kan väl försöka få till en bra deal för oss? :idea:
För lite mer seriöst, vilket känns lite svårt än så länge, så är vi 16 stycken än så länge, 7 goda roller, två onda roller utan för pakten och så pakten.
Om man skulle gå efter den berömda 1/3 onda så skulle det betyda 5 onda, två utanför lyan vilket inte låter helt otroligt, så för att inte räkna för lågt, 5-6 onda eller hur?
 
Me like you :love: Vill du låna lite läppglans av mig? Du är väl typ i lagom ålder för @Harald_Treutiger så du kan väl försöka få till en bra deal för oss? :idea:
För lite mer seriöst, vilket känns lite svårt än så länge, så är vi 16 stycken än så länge, 7 goda roller, två onda roller utan för pakten och så pakten.
Om man skulle gå efter den berömda 1/3 onda så skulle det betyda 5 onda, två utanför lyan vilket inte låter helt otroligt, så för att inte räkna för lågt, 5-6 onda eller hur?

Jag som är lite av en expert på att se samband (det ingår i det polisiära) tycker nog att jag ser ett uns av försök till att connecta i det kursiva. Men skulle någon (ens Olinda) verkligen vara så tydlig?
 
Jag som är lite av en expert på att se samband (det ingår i det polisiära) tycker nog att jag ser ett uns av försök till att connecta i det kursiva. Men skulle någon (ens Olinda) verkligen vara så tydlig?
Lider du redan av matbrist? :cautious: Det är väl rätt självklart att jag hänger på den som pratar om tjänstefolk, tror du på fullt allvar att jag tänker bryta naglar på den här ön? :eek: Har du sett vad de vill att vi ska bygga av? :nailbiting:
 
gör ett seriöst försök att gå igenom lag Nord:

Robinson-Robban: frågar om tjuven och hur det räknas med lyckade försök. tar med sin blåa färg för det är en utmärkt solskyddsfaktor, förefaller "flörta" med Paow- för att få kontakt eller för att det är temabaserat? "Gnabbas" lite med Baren-Molle om vem som har bästa sången- själv tycker han att det är hans .

Martin_Melin Tar med sig en tändare till ön, för det gjorde han även första gången, och inte för att tända Farmen-Qristinas cigg..... Tror sig hitta ett försök till connecting mellan Gunilla_Persson och Olinda.

Emma_Andersson inte blond, och väljer efter viss vånda att ta med botox till ön

FarmenQristina arresterad innan avresa, och tar med cigg till ön, för vi vill INTE se en FarmenQristina. utan cigg. Frågar om fötrollningen en ulv kan råka ut för om de gissar fel på fåret. Tar sedan sig ton mot Godzilla som hon tycker verka ska försöka bestämma.

Paow börjar med att vilja byta till coola gänget( -varför då? Finns det många kompisar i det andra laget som hon vet om- men de inte vet vem hon är?) Ska ta med tandblekningsmedel till ön för det gäller att ligga på topp- med betoning på ligga...Ställer sedan frågor om Draken och tjuven. Bekymrar sig över om det finns regler på hur/ när/ var deltagarna får ha sex . Hänger sedan inte med i Jochenmbaguettens insinuationer om Robinson-Robbans blå färg Vill sedan veta vem hon ska få att bygga hus åt henne.

Godzilla Vill vara arbetsledare istället för att jobba och tar med sig ett flak bira till ön för det ger allt man behöver: näring, vätska, mod och styrka

Mirre_Hammarling tänker vara kvar längst även om hon inte hittade leken först, verkar inte ha tagit med någon egen pryl till ön?

Jochenmbaguetten tar med sig en hel säck med baguetter som ska gräddas klart i ugnen ( given fråga- vilken ugn har han tänkt sig att använda på en öde ö:confused: ) Vågar sedan inte förklara för Paow varför den blå färgen på Robinson-Robban kan visa att han varit ovarsam med sina händer för då riskerar han att bli utröstad direkt. Ger sig på att försöka sammanfatta leken hittills imorse, och verkar endast se något lite skumt med FarmenQristinas cigaretter och Martin_Melins tändare, och funderar över om det kan vara fåret som signalerar till en ulv? Men verkar sedan backa på det efter googling konfirmerat att det faktiskt VAR en tändare som Martin_Melin tog med sig första gången....
 
fortsätter med lag syd:

Baren-Molle vill mest slappa och inte jobba, satsar på en kvalitetspasta från Saltå Kvarn att ta med sig.Verkar sedan tro att han ska komma väl överrens med Gunilla_Persson pga att denna vill liva upp vistelsen med lite flärd via champagne fortsätter sedan att "flörta" med Paow istället då Gunilla_Persson vägrar dela med sig av skumpan. Tjafsar sedan med Robinson_Robban om bästa sången.

Olinda tar med sig läppglans till ön. Missänker Jochenmbaguetten och Alexandra_Zazzi för att konspirera ihop över laggränserna. Saknar Kitty_Jutbring och undrar om hon spenderat natten på lyxhotell och vill hellre bättra på färgen än jobba. Gillar sedan Gunilla_Persson för att hon anser att man har tjänstefolk som jobbar åt en och ger sig sedan på att räkna på antal goda / onda och försvarar sig sedan mot Martin_Melins terori om att hon försöker connecta med Gunilla_Persson.

Alexandra_Zazzi tar med sin egen tomatsoppa till ön och gör annars mest reklam för sig själv....

Naken-Janne tar med myggnät till ön samt har en prinskorv

Zübeyde Simsek jag själv

Smail Tar med sig kondomer och anmäler sig frivilligt att smyga in i djungeln på nätterna.

Gunilla Persson Hittade leken först och tar med sig champagne för flärdens skull, och vill inte dela med sig av den. Funderar på om lagen fyller någon funktion för leken och om det i så fall skulle begränsat vilka man fick rösta på. Anar en pakt mellan FarmenQristina( cigg) och Martin_Melin ( tändare) och tycker att jobbet ska göras av tjänstefolket.

Kitty Jutbring verkar ha missat planet?
 
Jag är osäker på vad som ska tolkas som OT-snack och vad som egentligen är fiskande efter likasinnade. :crazy:

Men nu blev jag erbjuden lite härlig massage en stund, så jag tror jag njuter och så kommer jag säkert på en briljant idé lagom till röstningen.
 
Jag har hållit min personliga sak hemlig för att slippa dela med mig såklart! ;)

Haha, nej det skulle jag aldrig göra. :p Jag har med mig en jättekartong med Varma Koppen, bara tillsätt vatten så är middagen fixad liksom! :up: :d
Kan vara bra att ha i reserv om det blir ont om mat, eller som bytesvara om andra laget får ont om mat :idea:
 
Ska vi fokusera på leken så verkar det vara en hel del OT än så länge. Eller så nätverkar fåret med pakten för fullt utan att jag märker det :cautious:

Zubeyde_Simsek kommer med en ordentlig sammanfattning av vad som hänt hittills :up:

Och så skulle vi bygga hus... Kan inte killarna göra det medan vi andra ligger på stranden? :idea:
 
Nu har jag läst leken igen och allt har klarnat - inte!:crazy: Eftersom @Kitty_Jutbring missat planet är det kanske bra att rösta på henne? Antar att en ny flygbiljett innebär större utgifter och därmed mindre vinstpengar.

Skämt åsido, jag har ingen aning om något som skrivits är kontaktförsök (alltså, seriösa mellan onda utanför lyan och lyan) eller OT. Folk verkar ha kul i alla fall!
 
Jag har hållit min personliga sak hemlig för att slippa dela med mig såklart! ;)

Haha, nej det skulle jag aldrig göra. :p Jag har med mig en jättekartong med Varma Koppen, bara tillsätt vatten så är middagen fixad liksom! :up: :d
Kan vara bra att ha i reserv om det blir ont om mat, eller som bytesvara om andra laget får ont om mat :idea:
Varma koppen med makaroner från saltå kvarn?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp