Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Vaddå? Går det inte att ligga med dem eftersom jag anar totaldiss?:confused:

Ärligt menad fråga, jag vill bara försöka förstå dig.:)

Äh men alltså, han är ju ingen riktig smurf. Men han är blå och det är jävligt avtändande.

På tal om avtändande @Harald_Treutiger har vi regler för var och hur vi får ha sex? Måste vi ha lakan över oss? För det är så sjukt avtändande. Men så jag inte bryter nån regel och åker ut liksom.
 
Äh men alltså, han är ju ingen riktig smurf. Men han är blå och det är jävligt avtändande.

På tal om avtändande @Harald_Treutiger har vi regler för var och hur vi får ha sex? Måste vi ha lakan över oss? För det är så sjukt avtändande. Men så jag inte bryter nån regel och åker ut liksom.
Så länge ni har händerna på täcket är det ingen fara - kom ihåg att det här är ett familje-program å sänds kl 20.00 på kvällarna.

Sedan vad ni gör i djungeln på nätterna spelar ingen roll..............
 
Så länge ni har händerna på täcket är det ingen fara - kom ihåg att det här är ett familje-program å sänds kl 20.00 på kvällarna.

Sedan vad ni gör i djungeln på nätterna spelar ingen roll..............
Låter som en klok regel. Så blå som Robban är får mig att misstänka att någon av hans sexpartners haft händerna någonstans.
 
Nu är Godzilla in da haus!

Eller va, måste vi bygga våra egna hus O_o Näver bäver att jag hugger några träd! Jag tar på mig rollen som arbetsledare!

Min personliga sak är ett flak bira. Det har allt man behöver på en öde ö: näring, vätska, mod och styrka! :bow:
 
Nu är Godzilla in da haus!

Eller va, måste vi bygga våra egna hus O_o Näver bäver att jag hugger några träd! Jag tar på mig rollen som arbetsledare!

Min personliga sak är ett flak bira. Det har allt man behöver på en öde ö: näring, vätska, mod och styrka! :bow:

Du, lilla gubben, ska du komma hör och tro att det är DU som bestämmer?! Lyssna nu ska du få höra hur det ska göras på riktigt!
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp