Hmpf! Tro inte att jag delar med mig!Jag tror vi kan komma väl överens, men du kan väl knte nöja dig med vilken chamnage som helst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmpf! Tro inte att jag delar med mig!Jag tror vi kan komma väl överens, men du kan väl knte nöja dig med vilken chamnage som helst?
Var lite rädd att det skulle finnas begränsningar för vem man fick rösta på.Ja, de fyller en funktion.....
för mig å mina uppdateringar...
Så du satsar på billig skräpchampagne eller en billig kopia? Nej då får det vara.Hmpf! Tro inte att jag delar med mig!
Vaddå? Går det inte att ligga med dem eftersom jag anar totaldiss?
Ärligt menad fråga, jag vill bara försöka förstå dig.
Så länge ni har händerna på täcket är det ingen fara - kom ihåg att det här är ett familje-program å sänds kl 20.00 på kvällarna.Äh men alltså, han är ju ingen riktig smurf. Men han är blå och det är jävligt avtändande.
På tal om avtändande @Harald_Treutiger har vi regler för var och hur vi får ha sex? Måste vi ha lakan över oss? För det är så sjukt avtändande. Men så jag inte bryter nån regel och åker ut liksom.
Du skulle aldrig ha råd med min champagne.Så du satsar på billig skräpchampagne eller en billig kopia? Nej då får det vara.
Låter som en klok regel. Så blå som Robban är får mig att misstänka att någon av hans sexpartners haft händerna någonstans.Så länge ni har händerna på täcket är det ingen fara - kom ihåg att det här är ett familje-program å sänds kl 20.00 på kvällarna.
Sedan vad ni gör i djungeln på nätterna spelar ingen roll..............
Låter som en klok regel. Så blå som Robban är får mig att misstänka att någon av hans sexpartners haft händerna någonstans.
Det är bra. Du har trots allt en del du inte utforskat alltså,Ja fattar inte.
Det är bra. Du har trots allt en del du inte utforskat alltså,
jag trodde ju det här var mer din grej....Jag föredrar denna:
Vågar inte. Då får jag nog segla iväg på min planka före första örådet till och med.Va? Du måste ju förklara!
Cigg såklart! Och utgår från att mina lagkamrater gjort detsamma! De vill INTE umgås med en Qristina utan cigg!
Hallå alla deltagare - jag är här nu!
En egen bra att ha pryl?
Jag tar med mig samma sak som när jag vann 1997 - en tändare
Men alltså de är ju i samma lag liksom, jag har lite större problem med @Alexandra_Zazzi och @Jochenmedbaguetten försök att pakta med varandra, de är ju liksom i olika lag? Nord och syd...Jag anar en pakt här.
Edit - stavfel
Måste slutföra det jag påbörjat (1998)!Men alltså de är ju i samma lag liksom, jag har lite större problem med @Alexandra_Zazzi och @Jochenmedbaguetten försök att pakta med varandra, de är ju liksom i olika lag? Nord och syd...
Nu är Godzilla in da haus!
Eller va, måste vi bygga våra egna hus Näver bäver att jag hugger några träd! Jag tar på mig rollen som arbetsledare!
Min personliga sak är ett flak bira. Det har allt man behöver på en öde ö: näring, vätska, mod och styrka!