Jag har bra recept på allt!har du något bra recept på korv stroganoff kanske
http://www.alexandrazazzi.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bra recept på allt!har du något bra recept på korv stroganoff kanske
Ursäkta! Men vi är faktiskt i samma lag, antar att du läste lite för snabbt...Ingen snygg kille i mitt gäng?! Hur byter jag till coola gänget?
Vilken personlig sak tar du med dig till ön och varför!
Nu har jag hittat hit!
Med lyckas, menar du att den får försöka igen om offret dör samma DL? Eller att det lyckas som att den får en förmåga= väljs en bybo(aka deltagare) så får den en ny chans?
Ursäkta! Men vi är faktiskt i samma lag, antar att du läste lite för snabbt...
Vi kan umgås ändå, sitta på stranden och slacka .Ingen snygg kille i mitt gäng?! Hur byter jag till coola gänget?
Vi kan umgås ändå, sitta på stranden och slacka .
Den är alltså garanterad att få stjäla förmågor, så länge den lever, men max tre, och inte från samma?Den lyckas i o m att den får en förmåga, om den stjäl från en deltagare/bybo så finns det inget att stjäla å då misslyckas det. Den kan ex stjäla från draken å om draken inte gjort sitt val så får tjuven förmågan men om draken redan gjort sitt val så finns inget att stjäla å tjuvningen misslyckas.
Vaddå? Går det inte att ligga med dem eftersom jag anar totaldiss?Men du är ju för fan en smurf!
Ja, min blåa färg är utmärkt solskydd! Så den får följa med - det är ju coolt ->Och eftersom Robinson har gått tillbaka till ursprunget denna säsong och deltagarna har placerats på Tengah så är naturligtvis den obligatoriska frågan:
Vilken personlig sak tar du med dig till ön och varför!
(Att @Robinson_Robban tagit med blåfärgen är väl ganska så klart... kommer ta tid att sanera den där flygplanssitsen.... )
Obligatoriska frågan ska vara besvarad innan första DagDL
DagDL Tisdag 22.00
NattDL Onsdag 07.30
Jag tror vi kan komma väl överens, men du kan väl knte nöja dig med vilken chamnage som helst?Champagne får det bli. Så vi får lite flärd på den här tillställningen.
Nä, det lovar jag att jag inte är...Men du är ju för fan en smurf!
@Harald_Treutiger
Det står att draken väljer kärlekspar och sedan står det att det lottas. Är det alltså så att draken väljer NÄR och sedan lottas det?
Och så den där tjuven. Om den tjuvar från siaren typ tredje speldygnet, mister siaren då förmågan att välja vem som ska få sian?
PreeecisDen är alltså garanterad att få stjäla förmågor, så länge den lever, men max tre, och inte från samma?
Alltså, stölden är inte förbrukad föränn den är lyckad? Eller?
Nej givetvis inte...Det låter mysigt... Så länge det inte är något slackningsproblem du syftar på...
Ja, de fyller en funktion.....Jag funderar på det där med lagen. Fyller dom någon funktion i leken och i så fall hur?
Nu säger du ju emot dig själv, jämfört med klippet....Jag tror vi kan komma väl överens, men du kan väl knte nöja dig med vilken chamnage som helst?