Asså nattens ligg var sådär. Jag fick massage av en kille, men han massera så hårt att jag fick blåmärke på armen. Sen är jag hungrig och så röstar en dummis på mig.
Min logik säger att du är ulv! För vilka är det som är hungriga? Jo, ulvarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså nattens ligg var sådär. Jag fick massage av en kille, men han massera så hårt att jag fick blåmärke på armen. Sen är jag hungrig och så röstar en dummis på mig.
Min logik säger att du är ulv! För vilka är det som är hungriga? Jo, ulvarna!
Du är fel ute. Ser jag ut som en fårskalle? Du kan glömma att jag ever kommer ligga med dig. Inte ens om du och jag blir enda kvar på ön.
Jo det var @Olinda jag förökte citera och det jag tyckte var skumt är att det de facto är ganska obvious att det är minst 8 goda iom tvillingarna som båds ska vara bybor enl beskrivningen av LL .....
Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?Och här kommer rollerna:
Goda sidan
Den generösa siaren
Den lösmynte spionen
Drake
Tvillingar
Nattvakten
Ängel
Övriga Robinson-deltagare
Men alltså de är ju i samma lag liksom, jag har lite större problem med @Alexandra_Zazzi och @Jochenmedbaguetten försök att pakta med varandra, de är ju liksom i olika lag? Nord och syd...
Jag anar en pakt här.
Edit - stavfel
Jo det var @Olinda jag förökte citera och det jag tyckte var skumt är att det de facto är ganska obvious att det är minst 8 goda iom tvillingarna som båds ska vara bybor enl beskrivningen av LL .....
Jag får det också till 7 goda roller + bybor. Samt två onda + ulvar.Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?
Den generösa siarenMen isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?
precajsly!! minst 8 goda roller- eller hur ?Jag får det också till 7 goda roller + bybor. Samt två onda + ulvar.
Nej, 7 namngivna goda roller eftersom tvillingarna är två. Vem är det som sprider konstiga uppgifter?Den generösa siaren
Den lösmynte spionen
Drake
Tvillingar
Nattvakten
Ängel
Är du med så långt?
6 namngivna goda roller
+ övriga deltagare?
nänäNej, 7 namngivna goda roller eftersom tvillingarna är två. Vem är det som sprider konstiga uppgifter?
Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?
Vadå nänä? Läs listan igen, där står 6 fetade namn men tvillingarna är ju två så det är 7 goda specialroller och ett okänt antal bybor.nänä
du glömde övriga deltagare ! ( = bybor för mig!)
Ja. Minst 8 goda.precajsly!! minst 8 goda roller- eller hur ?
och vad är då svaret på hur många goda roller som är angivna egentilgenVadå nänä? Läs listan igen, där står 6 fetade namn men tvillingarna är ju två så det är 7 goda specialroller och ett okänt antal bybor.
Jag tycker inte att fördelningen är så himla superduperviktig, en paktmedlem i taget ändå men jag tycker du är skum som försöker skapa misstankar mot @Olinda när du inte själv har räknat rätt?