Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Jo det var @Olinda jag förökte citera och det jag tyckte var skumt är att det de facto är ganska obvious att det är minst 8 goda iom tvillingarna som båds ska vara bybor enl beskrivningen av LL .....
Och här kommer rollerna:

Goda sidan

Den generösa siaren
Den lösmynte spionen


Drake
Tvillingar
Nattvakten


Ängel

Övriga Robinson-deltagare
Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?
 
Men alltså de är ju i samma lag liksom, jag har lite större problem med @Alexandra_Zazzi och @Jochenmedbaguetten försök att pakta med varandra, de är ju liksom i olika lag? Nord och syd... :cautious:

Äsch en looongshot och vag förstadagsröst men , det verkar som Olinda är rädd för att Gunilla har kommit på en pakt och vill synliggöra sig själv (typiskt olindastyle) och kanske vill slänga en hint till lyan att hon är fåret.

Emma_Andersson röstar på Olinda
 
Jo det var @Olinda jag förökte citera och det jag tyckte var skumt är att det de facto är ganska obvious att det är minst 8 goda iom tvillingarna som båds ska vara bybor enl beskrivningen av LL .....

Jag fattar inte vad du menar nu?
Jag är mycket intresserad av korrekta fakta i det här fallet.
Lösa spekulationer tycker jag är lagvidrigt. Därav önskar jag att du förtydligar varför du tycker att Olinda räknat skumt
 
nänä
du glömde övriga deltagare ! ( = bybor för mig!)
Vadå nänä? Läs listan igen, där står 6 fetade namn men tvillingarna är ju två så det är 7 goda specialroller och ett okänt antal bybor.
Jag tycker inte att fördelningen är så himla superduperviktig, en paktmedlem i taget ändå men jag tycker du är skum som försöker skapa misstankar mot @Olinda när du inte själv har räknat rätt?
 
@Harald_Treutiger Ja vill ha ett förtydligande (svårt ord! O_o pluspoäng för mig) inte är vi deltagare matchade mot rollerna? Asså ja tex ser ju ut som en ängel, men det betyder inte automatiskt att ja är ängel. Förstår du hur ja menar? Så zubeidevadhonnuheter å den där Emma är inte tvillingar bara för att de heter som de som var typ skitjobbiga och var me varann hela tiden.
 
Här ligger jag och försöker vila upp mig efter dagen strapatser och så börjar ni gräla om antalet namngivna goda, jag tycker de är lagom många och inget att tjafsa om.
 
Vadå nänä? Läs listan igen, där står 6 fetade namn men tvillingarna är ju två så det är 7 goda specialroller och ett okänt antal bybor.
Jag tycker inte att fördelningen är så himla superduperviktig, en paktmedlem i taget ändå men jag tycker du är skum som försöker skapa misstankar mot @Olinda när du inte själv har räknat rätt?
och vad är då svaret på hur många goda roller som är angivna egentilgen:confused:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp