Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Jag fattar inte vad du menar nu?
Jag är mycket intresserad av korrekta fakta i det här fallet.
Lösa spekulationer tycker jag är lagvidrigt. Därav önskar jag att du förtydligar varför du tycker att Olinda räknat skumt

Sa du facka? Fucka? Jag är kanske intresserad. Måste se om det bjuds något bättre först bara.
 
@Harald_Treutiger Ja vill ha ett förtydligande (svårt ord! O_o pluspoäng för mig) inte är vi deltagare matchade mot rollerna? Asså ja tex ser ju ut som en ängel, men det betyder inte automatiskt att ja är ängel. Förstår du hur ja menar? Så zubeidevadhonnuheter å den där Emma är inte tvillingar bara för att de heter som de som var typ skitjobbiga och var me varann hela tiden.
Nej, namnen är lottade för sig och rollerna för sig
 
Den generösa siaren
Den lösmynte spionen


Drake
Tvillingar
Nattvakten


Ängel
Är du med så långt?
6 namngivna goda roller
+ övriga deltagare?

precajsly!! minst 8 goda roller- eller hur ?:)

nänä
du glömde övriga deltagare ! ( = bybor för mig!)
Va? :confused: Den goda sidan vet ju inte om det finns några "övriga deltagare" den enda sidan som kan vara säker på matten är pakten och fåret. Det finns 7 namngivna goda roller, två namngivna onda roller och sen finns pakten och då eventuellt några övriga men hur många de är kan åtminstone inte jag vara säker på, alltså räknar jag inte på dem.
7+2+x+y=16 men vilka tal som gömmer sig bakom X och Y vet bara den onda sidan. Det får mig att fundera på om det är så att du vet att det finns flera övriga och blev lite ivrig?
 
Sitter och försöker hitta några spår av kontaktförsök spelare emellan. Och än så länge kryllar det av sådana. Frågan är ju om det svarta fåret gömmer sig bland alla dessa eller om det bara är rent nonsens. :cautious:

Jag väljer att lägga min röst enligt den lilla misstanke jag fick redan igår.

Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin

Eftersom jag tror att han tog med en tändare för att ställa sig in hos Qristina. Att han hade en tändare med sig redan första gången på ön är nog bara en lyckträff.
 
Va? :confused: Den goda sidan vet ju inte om det finns några "övriga deltagare" den enda sidan som kan vara säker på matten är pakten och fåret. Det finns 7 namngivna goda roller, två namngivna onda roller och sen finns pakten och då eventuellt några övriga men hur många de är kan åtminstone inte jag vara säker på, alltså räknar jag inte på dem.
7+2+x+y=16 men vilka tal som gömmer sig bakom X och Y vet bara den onda sidan. Det får mig att fundera på om det är så att du vet att det finns flera övriga och blev lite ivrig?

:rofl: Zubejde och olinda försöker tänka... :rofl::rofl::rofl:
 
Det låter spännande, berätta mer! Är det kameror där inne?
Den som vill får se :sneaky:
Sämre förstadagsteorier har jag både lagt och sett. Och första rösten brukar få fart på leken (inte sällan med fatalt resultat för den som lagt den, men det bjuder jag på i så fall:p!)
Jag har funderat på att hänga med, inte på din lousy teori förvisso (för min lär vara ännu sämre :p) men åt det håll din misstanke faller.

Jag tycker paow har gett kritik till alla män i tråden, förutom Smail. Kanske är något i görningen här? Dessutom tycker jag att hen bara flamsar runt med att få ligga hela tiden, istället för att göra något vettigare i det här kritiska läget, som att hitta någon att rösta ut! :cool:

Kitty_Jutbring röstar på paow
 
Sitter och försöker hitta några spår av kontaktförsök spelare emellan. Och än så länge kryllar det av sådana. Frågan är ju om det svarta fåret gömmer sig bland alla dessa eller om det bara är rent nonsens. :cautious:

Jag väljer att lägga min röst enligt den lilla misstanke jag fick redan igår.

Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin

Eftersom jag tror att han tog med en tändare för att ställa sig in hos Qristina. Att han hade en tändare med sig redan första gången på ön är nog bara en lyckträff.

Vafalls?
Vad är det du tror om mig egentligen? Det var det långsöktaste - menar du att jag hade med en tändare för att smöra för Qristina? Hon var ju inte ens med på ön första gången. Nejdu, det där var inte trovärdigt alls.
 
Den som vill får se :sneaky:

Jag har funderat på att hänga med, inte på din lousy teori förvisso (för min lär vara ännu sämre :p) men åt det håll din misstanke faller.

Jag tycker paow har gett kritik till alla män i tråden, förutom Smail. Kanske är något i görningen här? Dessutom tycker jag att hen bara flamsar runt med att få ligga hela tiden, istället för att göra något vettigare i det här kritiska läget, som att hitta någon att rösta ut! :cool:

Kitty_Jutbring röstar på paow

För dig som inte verkar ha läst leken kan jag berätta att jag både skrivit ett teoriinlägg och chillat med barkillen med långt hår på stranden. Du däremot har ju bara legat med dig själv. Jag reagerar på att du inte läst leken, typiskt ulvigt och det mest misstänksamma hittills!
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp