Tja, det kommer man ganska långt på.Ja med! Fast jag är ju sämst på matte. Kan bara räkna till sex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, det kommer man ganska långt på.Ja med! Fast jag är ju sämst på matte. Kan bara räkna till sex.
Asså hur kul är det inte att se er med era nya nick!!
Jag fattar inte vad du menar nu?
Jag är mycket intresserad av korrekta fakta i det här fallet.
Lösa spekulationer tycker jag är lagvidrigt. Därav önskar jag att du förtydligar varför du tycker att Olinda räknat skumt
Nej, namnen är lottade för sig och rollerna för sig@Harald_Treutiger Ja vill ha ett förtydligande (svårt ord! pluspoäng för mig) inte är vi deltagare matchade mot rollerna? Asså ja tex ser ju ut som en ängel, men det betyder inte automatiskt att ja är ängel. Förstår du hur ja menar? Så zubeidevadhonnuheter å den där Emma är inte tvillingar bara för att de heter som de som var typ skitjobbiga och var me varann hela tiden.
Ja med! Fast jag är ju sämst på matte. Kan bara räkna till sex.
Eller hurVadå nya nick? Ja fick tips om en rolig lek och nu bara retas alla. Får man rösta på tittarna @Harald_Treutiger
Här ligger jag och försöker vila upp mig efter dagen strapatser och så börjar ni gräla om antalet namngivna goda, jag tycker de är lagom många och inget att tjafsa om.
Tja, det kommer man ganska långt på.
Den generösa siaren
Den lösmynte spionen
Drake
Tvillingar
Nattvakten
Ängel
Är du med så långt?
6 namngivna goda roller
+ övriga deltagare?
precajsly!! minst 8 goda roller- eller hur ?
Va? Den goda sidan vet ju inte om det finns några "övriga deltagare" den enda sidan som kan vara säker på matten är pakten och fåret. Det finns 7 namngivna goda roller, två namngivna onda roller och sen finns pakten och då eventuellt några övriga men hur många de är kan åtminstone inte jag vara säker på, alltså räknar jag inte på dem.nänä
du glömde övriga deltagare ! ( = bybor för mig!)
Vilka de?
Är det en felskrivning eller råkade du avslöja goda sidan som DOM ? Dvs du tillhör inte den sidan
OT men Jag vill ha kvar paow efter den här leken. HAHAHAHA! *Vrider sig av skratt*Sa du facka? Fucka? Jag är kanske intresserad. Måste se om det bjuds något bättre först bara.
Den här leken är skitsvår hittills för det är så många jag vill rösta på bara för att deras karaktärer är odrägliga!
Det var tanken, men om det stör jättemycket så kan jag sluta, för din skull, gullet.Robban-Bobban tänker du prata i blått hela leken?
Ska det vara på det viset så kommer mina inlägg spraka med alla möjliga färger, mig bossar man inte runt med!Inte när jag pratat allvar med honom!
Va? Den goda sidan vet ju inte om det finns några "övriga deltagare" den enda sidan som kan vara säker på matten är pakten och fåret. Det finns 7 namngivna goda roller, två namngivna onda roller och sen finns pakten och då eventuellt några övriga men hur många de är kan åtminstone inte jag vara säker på, alltså räknar jag inte på dem.
7+2+x+y=16 men vilka tal som gömmer sig bakom X och Y vet bara den onda sidan. Det får mig att fundera på om det är så att du vet att det finns flera övriga och blev lite ivrig?
Den som vill får seDet låter spännande, berätta mer! Är det kameror där inne?
Jag har funderat på att hänga med, inte på din lousy teori förvisso (för min lär vara ännu sämre ) men åt det håll din misstanke faller.Sämre förstadagsteorier har jag både lagt och sett. Och första rösten brukar få fart på leken (inte sällan med fatalt resultat för den som lagt den, men det bjuder jag på i så fall!)
OT men Jag vill ha kvar paow efter den här leken. HAHAHAHA! *Vrider sig av skratt*
Sitter och försöker hitta några spår av kontaktförsök spelare emellan. Och än så länge kryllar det av sådana. Frågan är ju om det svarta fåret gömmer sig bland alla dessa eller om det bara är rent nonsens.
Jag väljer att lägga min röst enligt den lilla misstanke jag fick redan igår.
Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
Eftersom jag tror att han tog med en tändare för att ställa sig in hos Qristina. Att han hade en tändare med sig redan första gången på ön är nog bara en lyckträff.
Den som vill får se
Jag har funderat på att hänga med, inte på din lousy teori förvisso (för min lär vara ännu sämre ) men åt det håll din misstanke faller.
Jag tycker paow har gett kritik till alla män i tråden, förutom Smail. Kanske är något i görningen här? Dessutom tycker jag att hen bara flamsar runt med att få ligga hela tiden, istället för att göra något vettigare i det här kritiska läget, som att hitta någon att rösta ut!
Kitty_Jutbring röstar på paow