Jag tror att minst en syftar på övriga deltagare. Övriga indikerar iofs fler än en så... Fler än de onda är mitt tips.Minst en vad?
Ännu en oordningsam person som kan vara vänlig att förtydliga sig - tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att minst en syftar på övriga deltagare. Övriga indikerar iofs fler än en så... Fler än de onda är mitt tips.Minst en vad?
Hittade det. Ok, då förstår jag faktist vad @Zubeyde_Simsek reagerade på.Me like you Vill du låna lite läppglans av mig? Du är väl typ i lagom ålder för @Harald_Treutiger så du kan väl försöka få till en bra deal för oss?
För lite mer seriöst, vilket känns lite svårt än så länge, så är vi 16 stycken än så länge, 7 goda roller, två onda roller utan för pakten och så pakten.
Om man skulle gå efter den berömda 1/3 onda så skulle det betyda 5 onda, två utanför lyan vilket inte låter helt otroligt, så för att inte räkna för lågt, 5-6 onda eller hur?
övrig deltagare/bybo/vad-de-nu-heter-i-denna-leken.Minst en vad?
Vem är den kissekatten/ulven?
Jag tror att minst en syftar på övriga deltagare. Övriga indikerar iofs fler än en så... Fler än de onda är mitt tips.
Och jag fattar inte vad det är att reagera på? 7 goda specialroller är ju vad vi har om vi räknar tvillingarna som två (och det får vi väl hoppas att de är ).Hittade det. Ok, då förstår jag faktist vad @Zubeyde_Simsek reagerade på.
Tror det blev överhöring från kontrollrummet......Och vem fan är du?
Hallå Harald - det är nån jävla LenaH här och beter sig skumt
Första avslöjade!Och vem fan är du?
Hallå Harald - det är nån jävla LenaH här och beter sig skumt
Det har ju funnits en god lya tidigare lekar. I den här leken kanske alla utröstade får åka vidare till Paradise Hotel......Det blir en aning svårt om du lyckas med röstningen så personen åker ut.
Det har ju funnits en god lya tidigare lekar. I den här leken kanske alla utröstade får åka vidare till Paradise Hotel......
Well, du har ju inte skrivit ut VEM du är än....Första avslöjade!
Vann jag Robinsontävlingen nu?
Jag talade om de goda rollerna, att de goda rollerna är lagom många.
Det är ju rätt elakt att rösta på dig, standen skulle inte vara sig lik utan dig.Kitty, hon lägger en lätt andraröst på mig, för hon är ond och vet att jag är god (eller får, men det är jag ju inte). Sedan säger hon att jag inte teoriat och att jag bara varit positiv mot smail, vilket är fel för jag gillar dig också och kanske lite polisen. Men då tänkte jag att hon måste vara ulv som läser slarvigt.
Första avslöjade!
Vann jag Robinsontävlingen nu?
Vadå försöker ??!!!Zubejde och olinda försöker tänka...
Tror inte hon är Robban heller.Ja tror att @LenaH är med i leken och att hon inte är olinda...
Jag skrev aldrig att det var 8 goda specialrioller ? Faktiskt !!Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?
Jo jo men är ALLA goda roller specialrioller ??Men isåfall är jag också kass på matte för jag får det till 7 goda specialroller?