Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Me like you :love: Vill du låna lite läppglans av mig? Du är väl typ i lagom ålder för @Harald_Treutiger så du kan väl försöka få till en bra deal för oss? :idea:
För lite mer seriöst, vilket känns lite svårt än så länge, så är vi 16 stycken än så länge, 7 goda roller, två onda roller utan för pakten och så pakten.
Om man skulle gå efter den berömda 1/3 onda så skulle det betyda 5 onda, två utanför lyan vilket inte låter helt otroligt, så för att inte räkna för lågt, 5-6 onda eller hur?
Hittade det. Ok, då förstår jag faktist vad @Zubeyde_Simsek reagerade på.
 
Vem är den kissekatten/ulven?

Kitty, hon lägger en lätt andraröst på mig, för hon är ond och vet att jag är god (eller får, men det är jag ju inte). Sedan säger hon att jag inte teoriat och att jag bara varit positiv mot smail, vilket är fel för jag gillar dig också och kanske lite polisen. Men då tänkte jag att hon måste vara ulv som läser slarvigt. :idea:
 
Hittade det. Ok, då förstår jag faktist vad @Zubeyde_Simsek reagerade på.
Och jag fattar inte vad det är att reagera på? 7 goda specialroller är ju vad vi har om vi räknar tvillingarna som två (och det får vi väl hoppas att de är :p).
Det enda är att @Olinda skrivit goda roller och inte goda namngivna roller men det känns ju verkligen som att försöka hitta misstankar där det inte finns nåt misstänkt?

Sen kan ju Olinda naturligtvis fortfarande vara paktmedlem men det där tycker inte jag indikerar något ditåt?
Eller ser ni något jag inte ser?
 
Kitty, hon lägger en lätt andraröst på mig, för hon är ond och vet att jag är god (eller får, men det är jag ju inte). Sedan säger hon att jag inte teoriat och att jag bara varit positiv mot smail, vilket är fel för jag gillar dig också och kanske lite polisen. Men då tänkte jag att hon måste vara ulv som läser slarvigt. :idea:
Det är ju rätt elakt att rösta på dig, standen skulle inte vara sig lik utan dig.
 
Jag känner mig fortfarande frustred över att det är en halvtimme till dl och ingen verkar jaga ulvar. :arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp