Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Äh, jag tar och röstar nu. Måste ransonera ciggen och då är sova alternativet...

FarmenQristina röstar på paow

För hon säger att hon är hungrig, men kollar man på henne kan hon inte käkat på flera år och borde inte känna hunger. Helt klart skumt!
 
Äh, jag tar och röstar nu. Måste ransonera ciggen och då är sova alternativet...

FarmenQristina röstar på paow

För hon säger att hon är hungrig, men kollar man på henne kan hon inte käkat på flera år och borde inte känna hunger. Helt klart skumt!

:arghh: Men sluta rösta på mig. Det är dumt, dumt, dumt! :banghead: :cry:
 
Jag tycker att det verkar som om @Zubeyde_Simsek och @Robinson_Robban verkar göra sitt bästa för att misstänka mig :mad: Att Zubban känner sig hotade av mitt yttre kan jag ju förstå och Robban inser väl att jag är bättre för tittar siffrorna än vad han är, ja menar snygg blondin kontra blå gubbe? Det är ju inte barnprogram med smurfarna vi vill ha... :meh:

Men något skumt är det med rösterna på @paow :cautious: men det är väl samma sak som drabbar mej, alla är rädda för en snygg blondin och även om ja är snyggare så ser väl de där osnygga till att få ut oss snygga helt enkelt...
 
Viktig information från programledningen

Endast röster lagda med Robinson-nick kommer att godkännas, röster lagda med orginalnick kommer att underkännas å räknas som missad röst.


Sedan ber jag er även att tänka liiite på hur ni gestaltar er själva när ni går in i era roller. Det är otroligt kul att ni köpt temat rakt av å verkligen går in för det - men tänk lite på den (främst) kvinnosyn ni förmedlar
:heart
 
Och jag fattar inte vad det är att reagera på? 7 goda specialroller är ju vad vi har om vi räknar tvillingarna som två (och det får vi väl hoppas att de är :p).
Det enda är att @Olinda skrivit goda roller och inte goda namngivna roller men det känns ju verkligen som att försöka hitta misstankar där det inte finns nåt misstänkt?

Sen kan ju Olinda naturligtvis fortfarande vara paktmedlem men det där tycker inte jag indikerar något ditåt?
Eller ser ni något jag inte ser?
Gah!
Nu tänker jag ju lika fel igen:eek:
Vi har:
Generös siare 1
Lösmynt spion 2
Drake 3
Tvillingar 4
Nattvakt 5
Ängel 6
Öriga Robinsondeltagare 7
= 7 sorters goda roller, men minst 8 goda (tvillingarna är två).

Hmm... kan det vara så att Zubeyde_Simsek är ond som slarvat med sin teori här? (det kunde ju gått vägen, jag gick nästan på det) Just förvirringen mellan antal goda roller och antal spelare med goda roller kan vara krånglig tycker jag. Något som en ulv kanske drar fördel av.

Eftersom jag inte tror att jag kommer längre än så, så:

Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
då jag inte köper hennes teori om Olinda.



OBS EDIT, skrev fel användarnamn!!!
 
Jaha, ja... Det var skoj att få vara med lite i alla fall. Jag tror fortfarande att det döljer sig en ulv på mina röster, ett tips sådär i all välmening. Snyft. Det är bara för att jag är snygg som jag får röster på mig. För att de andra tjejerna som vanligt känner sig hotade av mig. :cry:
 
Viktig information från programledningen

Endast röster lagda med Robinson-nick kommer att godkännas, röster lagda med orginalnick kommer att underkännas å räknas som missad röst.


Sedan ber jag er även att tänka liiite på hur ni gestaltar er själva när ni går in i era roller. Det är otroligt kul att ni köpt temat rakt av å verkligen går in för det - men tänk lite på den (främst) kvinnosyn ni förmedlar
:heart
Det var såååååå nära att jag skrev fel nick:eek:


Ska tänka på det!
 
Okej, nu har jag läst ikapp.
Väldigt mycket sägs "i karaktär" vilket gör allt väldigt krångligt :crazy:
Och så var det massa räknande som inte helt verkade stämma där... :cautious: Jag tror jag väntar med att försöka räkna ett tag, det är ju ändå inte givet att onda är tex exakt 1/3.

Jag funderar mest på @Kitty_Jutbring nu faktiskt...

Jag har tillbringat tiden i min egenbyggda onanikoja, som jag även tänkt ta med till Tengah. Så kan vi alla lusta oss där inne :cool:

Är denna koja möjligen en lya? O_o
Och om du nu är så bra på att bygga koja, varför byggde du ingen under lagtävlingen idag?
 
Äh, jag tar och röstar nu. Måste ransonera ciggen och då är sova alternativet...

FarmenQristina röstar på paow

För hon säger att hon är hungrig, men kollar man på henne kan hon inte käkat på flera år och borde inte känna hunger. Helt klart skumt!
Jag lade ju första rösten på paow, men jag reagerar på den här. En tredjeröst helt baserad på OT - är det bara jag som tycker det är skumt?
 
Gah!
Nu tänker jag ju lika fel igen:eek:
Vi har:
Generös siare 1
Lösmynt spion 2
Drake 3
Tvillingar 4
Nattvakt 5
Ängel 6
Öriga Robinsondeltagare 7
= 7 sorters goda roller, men minst 8 goda (tvillingarna är två).

Hmm... kan det vara så att alexanra zassi är ond som slarvat med sin teori här? (det kunde ju gått vägen, jag gick nästan på det) Just förvirringen mellan antal goda roller och antal spelare med goda roller kan vara krånglig tycker jag. Något som en ulv kanske drar fördel av.

Eftersom jag inte tror att jag kommer längre än så, så:

Robinson_Robban röstar på Alexandra_Zassi
då jag inte köper hennes teori om Olinda.
Jag har väl inte teoriat om Olinda?
 
Gah!
Nu tänker jag ju lika fel igen:eek:
Vi har:
Generös siare 1
Lösmynt spion 2
Drake 3
Tvillingar 4
Nattvakt 5
Ängel 6
Öriga Robinsondeltagare 7
= 7 sorters goda roller, men minst 8 goda (tvillingarna är två).

Hmm... kan det vara så att Zubeyde_Simsek är ond som slarvat med sin teori här? (det kunde ju gått vägen, jag gick nästan på det) Just förvirringen mellan antal goda roller och antal spelare med goda roller kan vara krånglig tycker jag. Något som en ulv kanske drar fördel av.

Eftersom jag inte tror att jag kommer längre än så, så:

Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
då jag inte köper hennes teori om Olinda.



OBS EDIT, skrev fel användarnamn!!!

Jag började leta efter vad alexandra zassi hade för teori om mig..:cautious: Och började tycka att du kändes extremt skum men nu känns som om polisen är på rätt sida lagen igen.
 
Jag tycker att det verkar som om @Zubeyde_Simsek och @Robinson_Robban verkar göra sitt bästa för att misstänka mig :mad: Att Zubban känner sig hotade av mitt yttre kan jag ju förstå och Robban inser väl att jag är bättre för tittar siffrorna än vad han är, ja menar snygg blondin kontra blå gubbe? Det är ju inte barnprogram med smurfarna vi vill ha... :meh:

Men något skumt är det med rösterna på @paow :cautious: men det är väl samma sak som drabbar mej, alla är rädda för en snygg blondin och även om ja är snyggare så ser väl de där osnygga till att få ut oss snygga helt enkelt...
Om du läser mitt senaste ser du att jag gjorde en tankevurpa, jag håller inte med ZS.
 
Röstlista DL 1 22:00

20:21 Jochenmedbaguetten röstar på paow
20:40 Emma_Andersson röstar på Olinda
20:57 Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
21:00 Kitty_Jutbring röstar på paow
21:30 FarmenQristina röstar på paow
21:33 Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek


Paow: 3
Olinda: 1
Martin_Melin: 1
Zubeyde_Simsek: 1
 
Jag har släppt det här rollräknandet, jag tror att alla menar samma sak och det spelar ju ingen större roll egentligen för vi måste ända lyncha alla onda för att vinna. Det jag reagerade på först var @Zubeyde_Simsek s sätt att räkna men jag fattar nu hur hon menade och jag tror att hon fattade hur jag menade också. Däremot tycker jag @Robinson_Robban är väldigt sen på bollen nu som inte hängt med i svängarna...

Rösterna på @paow stör mig också och jag måste sova strax. :arghh:

edit: Ser nu att @Robinson_Robban har ändrat, då hänger jag med.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp