Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Hur som helst så tycker jag att den blå mannen är på ett intressant spår, samtidigt tycker jag att det är väldigt knepigt drev mot @paow
Jag tror att @Zubeyde_Simsek försökte få igång ett drev mot blondinen men blev lite för ivrig och avslöjade sina kunskaper om hur många goda det faktiskt finns och då kan hon bara vara ond.
Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
 
Hur som helst så tycker jag att den blå mannen är på ett intressant spår, samtidigt tycker jag att det är väldigt knepigt drev mot @paow
Jag tror att @Zubeyde_Simsek försökte få igång ett drev mot blondinen men blev lite för ivrig och avslöjade sina kunskaper om hur många goda det faktiskt finns och då kan hon bara vara ond.
Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
Du måste feta.
 
Detta med att det ska förekomma kontaktförsök, jag förstår att det sker, men jag undrar om det kan vara så enkelt som att någon av de två som röstat enligt det - själv är det svarta fåret som försöker använda det som teori för att på så vis peka ut sig själv? Det gör att jochenbaguetten och Gunilla_persson är möjliga får som jag kan se det. Visst är fåret bra att fånga, men chansen finns ju också att fåret blir käk - därför vill jag hellre leta efter paktmedlemmar. Qristina lägger en tredje röst på paow - med en väldigt OT artad motivering för mig också att fundera på henne.
Jag har även fått upp BarenMolle på min radar som en som betett sig skumt. Jag undrar hur en god kan tycka det är lagom många goda roller (det är väl bättre ju fler dde goda rollerna är tänker jag) och dessutom sättet han uttryckte sig på i sitt första inlägg (där han refererade till goda som DE (DOM) ) gör att

Martin_Melin röstar på BarenMolle
 
Jag tänker rösta nu, jag vill rädda mig själv. Egenligen vill jag rösta på Kitty, men hon har ingen röst än.

Paow röstar på zubeyde_Simsek för att rädda sig själv. Visst var de ok med en sån motviation @Harald_Treutiger ?
 
Eeeh, har strömavbrott och kan inte använda datorn så har lånat en Padda att skriva på, men hittar inte var man lägger till flera citat på den :confused:

Men det har iaf varit en hel del som skulle kunna vara kontsktsökeri från fåret till pakten.

@Jochenmedbaguetten erbjuder @Alexandra_Zazzi att doppa baguette i hennes tomatsoppa

@BarenMolle vill sitta på stranden med @paow och gillar även att @Gunilla_Persson har champagne

@Gunilla_Persson hittade möjligt koppling mellan @FarmenQristina och @Martin_Melin cigg+tändare

@Smail tar med kondomer efter uppmaning från @paow

@Olinda gillar att @Gunilla_Persson förväntar sig tjänstefolk och erbjuder henne läppglans

@Emma_Andersson fjäskar för @Zubeyde_Simsek eftersom de varit kompisar förut

Det var fram till sidan 6... Nu måste jag nog hoppa fram lite och se vad som hänt för nytt innan jag lägger en röst
 
Hur som helst så tycker jag att den blå mannen är på ett intressant spår, samtidigt tycker jag att det är väldigt knepigt drev mot @paow
Jag tror att @Zubeyde_Simsek försökte få igång ett drev mot blondinen men blev lite för ivrig och avslöjade sina kunskaper om hur många goda det faktiskt finns och då kan hon bara vara ond.
Olinda röstar på Zubeyde_Simsek

Jag upprepar mig då eftersom jag har lite svårt för det där med feta... :angel: Förlåt @Harald_Treutiger jag ska sluta nu jag lovar men jag kunde liksom inte riktigt låta bli...
 
Jochenmedbaguetten ändrar röst från paow till FarmenQristina

För jag tycker Qristinas OT-tredjeröst är skum på riktigt! Helt ok med OT-röster i DL1 om man inte hittar något, men tredjerösten? Speciellt som de två första inte heller är direkt starka. Skillnad om någon gjort en blooper.
 
Jag tycker visserligen att paow är udda, så jag kan förstå första rösten där. Men alltså, hon är ju trots allt blondin... ;) (Och nej, jag är ljust brunhårig sådeså) Tycker det är lite märkligt att det blivit så många röster på henne, inklusive en tredjeröst som är helt OT-baserad. :cautious:
Så jag väljer att inte rösta där idag åtminstone.

Nej, jag tror att Kittys onanikoja är en lya. Och undrar varför hon inte bidrog till lagets kojbyggande eftersom hon nu tydligen vet hur man gör?

Mirre_Hammarling röstar på Kitty_Jutbring
 
Jag är uppenbart inte den skarpaste kniven i lådan. Robinson är helt klart svårare än paradisehotel. Jag hänger nog inte riktigt med i allt OT och allt räknande O_o

Smail röstar på Gunilla_persson
Hon var först (?) med att para ihop två stycken som möjliga ulv/får. Kan det vara för hon själv har den rollen och försöker hinta på det sättet?
 
Jag tänker rösta nu, jag vill rädda mig själv. Egenligen vill jag rösta på Kitty, men hon har ingen röst än.

Paow röstar på zubeyde_Simsek för att rädda sig själv. Visst var de ok med en sån motviation @Harald_Treutiger ?
Röster skall fetstilas och motiveras, exempelvis Paddington röstar på Harald för att…Motiveringen ska finnas i röstinlägget. Det är ok med citat. (ni behöver inte motivera om ni ändrar för att rädda er själva, räcker att skriva att ni gör just det ;) )

Jag kan inte se att du lagt ngn tidigare röst. Du måste motivera en första röst med mer än att du räddar dig själv.
 
Röstlista DL 1 22:00

20:21 Jochenmedbaguetten röstar på paow
20:40 Emma_Andersson röstar på Olinda
20:57 Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
21:00 Kitty_Jutbring röstar på paow
21:30 FarmenQristina röstar på paow
21:33 Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
21:42 Martin_Melin röstar på BarenMolle
21:42 Paow röstar på zubeyde_Simsek
21:44 Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Jochenmedbaguetten ändrar röst till FarmenQristina


Paow: 2
Olinda: 1
Martin_Melin: 1
Zubeyde_Simsek: 3
BarenMolle: 1

FarmenQristina: 1
 
Eftersom jag kanske klarar mig och jag inte fick rösta direkt med att rädda mig själv.

paow röstar på Kitty_Jutbring

Har nämnt det innan. Hon har slarvläst, missat både att jag teoriat och att jag är positv till flera killar. Mycket ulvigt beteende!
 
Alexandra_Zazzi röstar på Gunilla_Persson för att jag tror hon signalerade om kopplingen får/ulv till genom att försöka visa andra kopplingar som var mera långsökta.
 
Joho! Ja har teoriat. Mer än dig. Du är säkert ulv.
Fast nej, du skrev en lång sammanfattning. Sedan har du mest flamsat. Däremot har du skrivit fler inlägg än mig!

Jag ser förresten att du misstänker mig, men varför? Vad är din teori? Och ja, riktig teori denna gång.

Edit: Läste röstinlägget när jag postat detta
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp