Du @FarmenQristina, är du säker på paow, det känns lite skumt med 3e rösten där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polisen?Polisen gjorde fel...
Du måste feta.Hur som helst så tycker jag att den blå mannen är på ett intressant spår, samtidigt tycker jag att det är väldigt knepigt drev mot @paow
Jag tror att @Zubeyde_Simsek försökte få igång ett drev mot blondinen men blev lite för ivrig och avslöjade sina kunskaper om hur många goda det faktiskt finns och då kan hon bara vara ond.
Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
Tänkte precis fråga varför du kallade mig polis, nog för att jag är blå() men...Jag fixar inte de här nicken, jag får @Robinson_Robban till @Martin_Melin hela jävla tiden...
Om du fortsätter läsa så förstår du...Polisen?
Röster skall fetstilas och motiveras, exempelvis Paddington röstar på Harald för att…Motiveringen ska finnas i röstinlägget. Det är ok med citat. (ni behöver inte motivera om ni ändrar för att rädda er själva, räcker att skriva att ni gör just det )Jag tänker rösta nu, jag vill rädda mig själv. Egenligen vill jag rösta på Kitty, men hon har ingen röst än.
Paow röstar på zubeyde_Simsek för att rädda sig själv. Visst var de ok med en sån motviation @Harald_Treutiger ?
Fast nej, du skrev en lång sammanfattning. Sedan har du mest flamsat. Däremot har du skrivit fler inlägg än mig!Joho! Ja har teoriat. Mer än dig. Du är säkert ulv.