Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

PUH!

Ironiskt att jag först röstade på paow för att hon kanske signalerade till lyan. Sen visar sig Qristina vara fåret. Det godförklarar inte paow, men hon känns som mindre trolig ulv.
 
Strax efter det chockartade ö-rådet ser deltagarna en fallskärmshoppare segla in över ön.
Denne lyckas göra en perfekt landning mellan de väldigt förvånade deltagarna och den inte riktigt lika förvånade programledaren.

Välkomna säsongens joker – Samir!!!

Samir tar plats i lag Nord isf den nu utröstade FarmenQristina



*Jokern har en egen specialroll som kan, men behöver inte vara angiven i rollistan och denne är immun mot ev käk natt1


 
Ja maken till rörig röstning har jag nog aldrig sett :rofl: Men det slutade ju bra till sist :up:

Som sagt, lite dålig aktivitet från mig då all ström försvann precis när jag fick tid att sätta mig vd leken :banghead:
 
Strax efter det chockartade ö-rådet ser deltagarna en fallskärmshoppare segla in över ön.
Denne lyckas göra en perfekt landning mellan de väldigt förvånade deltagarna och den inte riktigt lika förvånade programledaren.

Välkomna säsongens joker – Samir!!!

Samir tar plats i lag Nord isf den nu utröstade FarmenQristina



*Jokern har en egen specialroll som kan, men behöver inte vara angiven i rollistan och denne är immun mot ev käk natt1
Betyder det att den är god? Eller kan den, teoretiskt, vara fåret (som ju är en specialroll?)
 
07.30. Det betyder att jag borde läsa igenom hela leken och framför allt röstningen. Men jag orkar faktiskt inte! Lite tid imorgon mellan 6.30 och 7.30. Förhoppningsvis hinner jag med ett inlägg då. Nu sova!
 
Zzzzz - inte riktigt.

Varför röstade Qristina så utstickande? Det blev hennes fall. Jag ändrade och jag uppfattar @BarenMolle också baserade sin röst på Qristinas egen. Jag vet ju min roll, men jag funderar på om Qristinas röst säger något om @Kitty_Jutbring som lade andrarösten på @paow . Fåret följer en ulv för att visa sig?

Ingen åsikt om Kitty annars men det här får kollas. Liksom alla Qristinas inlägg.
 
Alltså, Samir är alltså en ny deltagare som hoppar in, som vilken som helst och får vara med och rösta och så vidare? Alla vet att han är en "Joker" men inte vad detta innebär eller för vilken sida han spelar?
 
Alltså, Samir är alltså en ny deltagare som hoppar in, som vilken som helst och får vara med och rösta och så vidare? Alla vet att han är en "Joker" men inte vad detta innebär eller för vilken sida han spelar?
trodde mest han tog "groupies" och inte bara var "selfie"?

i övrigt en intressant fråga...
 
Alltså, Samir är alltså en ny deltagare som hoppar in, som vilken som helst och får vara med och rösta och så vidare? Alla vet att han är en "Joker" men inte vad detta innebär eller för vilken sida han spelar?
det är väl ungefär samma sak som övriga deltagare i leken. Ni spelar på ngn sida men ingen av er vet vilka roller de andra har ,enda skillnaden är att det kan vara så att han har en roll som inte står på listan å då lär ni bli varse det inom sinom tid........ :angel:
 
det är väl ungefär samma sak som övriga deltagare i leken. Ni spelar på ngn sida men ingen av er vet vilka roller de andra har ,enda skillnaden är att det kan vara så att han har en roll som inte står på listan å då lär ni bli varse det inom sinom tid........ :angel:

Men det är en riktig deltagare som kommer komma in och skriva i tråden såsmåningom? Tänkte så att det inte är som med lagen att de bara märks av i uppdateringarna :p
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp