Och det borde ju vara syftet. Jättekonstigt!Vill man rädda sitt liv är den högst märklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det borde ju vara syftet. Jättekonstigt!Vill man rädda sitt liv är den högst märklig.
Gunilla_Persson var tvilling
DagDL 22.00
NattDL 07.30
Men det var väl ingen lottning? Qristina hade väl en röst mer än de andra? Eller minns jag fel nu? (Sitter på mobilen och hinner inte kolla tillbaka)Jag hade med andra ord rätt i att hon förmodligen inte var ulv (baserat på Qristinas röständring). Gissar att ulvarna gick på att någon som varit uppe i lottning kanske inte var skyddad om hon inte själv var ängel. Men det kan man ju inte veta.
Hann hon dricka upp champagnen? Passar bra till min på pinne grillade baguette.
Tack för påminnelsen!Glöm inte att lägga en efterröst!
läser igenom leken igen med tanke på att FarmenQristina var fåret, och denna kommentaren känns lite... konstig?Du @FarmenQristina, är du säker på paow, det känns lite skumt med 3e rösten där?
Är det konstigt att fråga om någon är säker när de lägger en tidig 3:e röst, om jag själv gjort det hade det varit för att någon gjort en blopper eller liknade och jag undrade om jag missat något.? Jag hajade till när jag såg den och strax efter så agerade jag på att det kändes skumt och röstade på Qristina.läser igenom leken igen med tanke på att FarmenQristina var fåret, och denna kommentaren känns lite... konstig?
Varför fråga någon på det viset " Är du säker på Paow...."
Fast det bygger i sådana fall på att Jochenbrödbit måste vara ulv, och det är ju inte heller helt säkert även om jag har pekat på att det är möjligt.Med resonemanget att Qristina skulle följt första ulvröst så torde inte heller @Emma_Andersson sitta i lyan?
Och om Jochenbrödbit är ulv så kan ju även Emma vara ulv.Fast det bygger i sådana fall på att Jochenbrödbit måste vara ulv, och det är ju inte heller helt säkert även om jag har pekat på att det är möjligt.
Ja och/eller Kitty.Fast det bygger i sådana fall på att Jochenbrödbit måste vara ulv, och det är ju inte heller helt säkert även om jag har pekat på att det är möjligt.
Glöm inte att lägga en efterröst!
Hur får du ihop det? Var har LL sagt att någon inte får rösta för att rädda sig? Det var motiveringen LL tog upp vad jag minns och att man måste ha riktig motivering i orginalrösten men om man ändrar sig för att rädda sig är motiveringen att man gör det för att rädda sig.Angående paows röst var det väl LL som sa att hon fick ändra rösten för att rädda sig, men inte rösta för att rädda sig, så det tycker jag inte är konstigt, med rösterna på zubeide och sedan qristina.
Det står i reglerna att man ska rösta om man missat.Det här inlägget är lite märkligt tycker jag, visst senare i leken kan en efterröst vara nyttig, att se hur någon tänkt och resonerat. Men i denna omröstning, där det inte direkt finns något att resonera kring, där en motivering inte direkt är att vänta känns en efterröst inte jättenödvändig?
För mig är den inte intressant, för jag vet min roll.
Tillägg (postade för snabbt IGEN): Om jag vore ulv så borde det vara smartare att a) inte ändra röst när jag nu lagt en förstaröst som inte fick så mycket uppmärksamhet och b) verkligen inte lansera teorin att Qristina kan ha följt första ulven som röstade när jag själv röstade före på samma spelare. Två fall av väldigt onödig uppmärksamhet liksom.
Men jag ändrade, för jag tyckte Qristinas röst var genuint skum. Och hon var ju ond också.
Jag tänker rösta nu, jag vill rädda mig själv. Egenligen vill jag rösta på Kitty, men hon har ingen röst än.
Paow röstar på zubeyde_Simsek för att rädda sig själv. Visst var de ok med en sån motviation @Harald_Treutiger ?
Röster skall fetstilas och motiveras, exempelvis Paddington röstar på Harald för att…Motiveringen ska finnas i röstinlägget. Det är ok med citat. (ni behöver inte motivera om ni ändrar för att rädda er själva, räcker att skriva att ni gör just det )
Jag kan inte se att du lagt ngn tidigare röst. Du måste motivera en första röst med mer än att du räddar dig själv.
@BarenMolle här skriver ll att det är ok att ändra med motiveringen att rädda sig men inte ok som första röst.