@BarenMolle jag vet inte om jag fattade din invändning, säg till om jag svarat på något annat än det du ville ha svar på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var det jag vill framföra@BarenMolle här skriver ll att det är ok att ändra med motiveringen att rädda sig men inte ok som första röst.
Angående paows röst var det väl LL som sa att hon fick ändra rösten för att rädda sig, men inte rösta för att rädda sig, så det tycker jag inte är konstigt, med rösterna på zubeide och sedan qristina.
Nä, det har LL inte, men en "förstaröst" för att rädda sig måste vara motiverad med mer än bara "jag vill rädda mig".Det var detta jag reagerade på LL har väl aldrig sagt att någon inte får rösta för att rädda sig?
Med resonemanget att Qristina skulle följt första ulvröst så torde inte heller @Emma_Andersson sitta i lyan?
Och om Jochenbrödbit är ulv så kan ju även Emma vara ulv.
Jo det var det jag vill framföra
Det var detta jag reagerade på LL har väl aldrig sagt att någon inte får rösta för att rädda sig?
Försöker bena lite i detta.
Om FarmenQristina (FQ) följde en paktmedlem så bör detta vara Jochemedbaguetten (JMB) eller Kitty_Jutbring (K_J).
Detta bör betyda att paow inte är paktmedlem.
JMB är den första som lägger en röst på FQ, han ändrar sin röst från paow dit. BarenMolles (BM) röst kommer ju samma minut som JMB's iof... Men i alla fall. Jag är tveksam till om pakten skulle riskera att offra fåret direkt? Med all OT som fanns hade de ju chans att lägga sina röster någon annan stans än på den de trodde var får. Och pakten bör ha reflekterat över detta, tycker jag.
Summan av ovanstående är att jag ser K_J som mer trolig paktmedlem än JMB.
Sedan varför FQ väljer just Gunilla_Persson och inte Zubeyde_Simsek, BarenMolle eller K_J (paows ändring kom minuten före FQ's) ?
Det sätter i alla fall Zubeyde i sämre ljus i mina ögon. BarenMolle fick sin andra röst två minuter före FQ's ändring + det jag skrev ovan, BM's röst på FQ's bör tala för att han inte ingår i pakten.
Så Kitty och Zubeyde ligger högt upp på min lista för närvarande.
Om FQ har följt någon ur pakten så bör de väl ha reflekterat över henne som får? Det var ju ganska tidigt i röstningen, därför tycker jag att de borde ha tänkt tanken i alla fall.Vad är det som indikerar att pakten visste/trodde att fq var fåret tänker du?
Något ytterst märkligt - varför ändrar @paow från @Zubeyde_Simsek till @Kitty_Jutbring i ett läge där ändringen gör att paow själv ligger risigare till? Har alltså inte läst inläggen utan bara röstlistan.
Om FQ har följt någon ur pakten så bör de väl ha reflekterat över henne som får? Det var ju ganska tidigt i röstningen, därför tycker jag att de borde ha tänkt tanken i alla fall.
Här ligger jag och försöker vila upp mig efter dagen strapatser och så börjar ni gräla om antalet namngivna goda, jag tycker de är lagom många och inget att tjafsa om.
Mhm. Jag tror ju att du kan vara god, iom gårdagens röstning. Men det byggde ju lite på att K_J är paktmedlem, men nu verkar du inte tro på det?Jag har tittat närmare på @Kitty_Jutbring (tack för att du bara har sex inlägg, sex tycker jag om ) och jag får nog pudla här. Jag förstår hennes kritik mot mig och tycker inte längre att hon är så ulvig. För jösses vad jag skrivit inlägg.
Sorry om jag flamsade en massa, jag är nöjd nu med tre läckra grabbs att umgås med på kvällarna, så jag försöker bättra mig på teorisidan.
Mhm. Jag tror ju att du kan vara god, iom gårdagens röstning. Men det byggde ju lite på att K_J är paktmedlem, men nu verkar du inte tro på det?
Nä, jag tror inte det längre. Jag var alldeles för vimsig och hög på endorfiner igår. Idag har jag lugnat mig lite och kan se vad hon syftade på igår.
Hur går det nu när vi lynchade fåret?Bara om alla tre gissningarna misslyckas