Hoppas morgondagen kan ge mer klarhet till röran som uppstått idag
Känns som det vore behövligt.......
Känns som det vore behövligt.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att lägga en efterröst!NakenJanne somnade under myggnätet och missade hela örådet
Fortsättning:Jag spelar helt från mobilen denna lek, så de långa sammanfattande inläggen kommer nog att utebli. Men gårdagens röstning var ytterst intressant och ger en hel del att teoria runt.
Qristinas roll som får lämnar i mina ögon plats för vissa slutsatser:
@paow och @Gunilla_Persson framstår som mindre troliga ulvar. Qristina lade en tredjeröst på paow. Konstigt om paow är ulv. Likaså vore det konstigt om ett får ändrar röst och skickar upp en ulv till lottning (skillnad på om det är två ulvar).
Qristinas agerande godförklarar inte paow och Gullan. Men de är inte högst på min lista idag.
Eftersom jag råkade posta inlägget och nu ändrar skriver jag vidare i ett nytt.
Röstlista DL 1 22:00
20:21 Jochenmedbaguetten röstar på paow
20:40 Emma_Andersson röstar på Olinda
20:57 Gunilla_Persson röstar på Martin_Melin
21:00 Kitty_Jutbring röstar på paow
21:30 FarmenQristina röstar på paow
21:33 Robinson_Robban röstar på Zubeyde_Simsek
21:42 Martin_Melin röstar på BarenMolle
21:42 Paow röstar på zubeyde_Simsek
21:44 Olinda röstar på Zubeyde_Simsek
21:44 Jochenmedbaguetten ändrar röst till FarmenQristina
21:44 BarenMolle röstar på FarmenQristina
21:44 Mirre_Hammarling röstar på Kitty_Jutbring
21:47 Smail röstar på Gunilla_persson
21:49 paow röstar på Kitty_Jutbring
21:50 Alexandra_Zazzi röstar på Gunilla_Persson
21:54 Godzilla röstar på BarenMolle
21:55 Paow ändrar röst till FarmenQristina
21:56 FarmenQristina ändrar sin röst till Gunilla_persson
22:00 Zybeyde_Simsek röstar på Olinda
FarmenQristina var svarta fåret
Det är en riktig deltagare, men att hoppa fallskärm var visst lite mer scary än han trott, så han har däckat under en palm på stranden. Han vaknar nog till liv snart å undrar vad han gett sig in påMen det är en riktig deltagare som kommer komma in och skriva i tråden såsmåningom? Tänkte så att det inte är som med lagen att de bara märks av i uppdateringarna
Men din röst är ju precis lika intressant, det skulle ju kunna vara dig Qristina följde, vilket nästan verkar troligare att hon hade hunnit se din röst och tänkt "jag följer ulven som röstade först" i och med att hon skrev att hon inte hade hunnit sett att det var två röster innan på Paow.Fortsättning:
En som utfallet av lynchen verkligen får mig att fundera på är @Kitty_Jutbring . Andrarösten på paow var svag men utmärkande är att Qristina följde vad som tycktes bli ett drev. Därför funderar jag på om Kitty är ulv och kanske den första ulven som röstade och som fåret följde för att visa sig. Något riktigt skumt är det med Qristinas röst! Hon skrev själv att hon inte sett att det var en tredjeröst och visst kan det vara så. Men det kan vara något annat också.
Ska kolla över röstlistan nu och om jag hinner Qristinas inlägg.
För mig är den inte intressant, för jag vet min roll.Men din röst är ju precis lika intressant, det skulle ju kunna vara dig Qristina följde, vilket nästan verkar troligare att hon hade hunnit se din röst och tänkt "jag följer ulven som röstade först" i och med att hon skrev att hon inte hade hunnit sett att det var två röster innan på Paow.
Sen kan jag hålla med om att Paows röständring är minst sagt märklig, varför lägga rösten på Kitty i det läget?
Men det är intressant att du inte nämner den.För mig är den inte intressant, för jag vet min roll.
Vill man rädda sitt liv är den högst märklig.Sen kan jag hålla med om att Paows röständring är minst sagt märklig, varför lägga rösten på Kitty i det läget?
Men din röst är ju precis lika intressant, det skulle ju kunna vara dig Qristina följde, vilket nästan verkar troligare att hon hade hunnit se din röst och tänkt "jag följer ulven som röstade först" i och med att hon skrev att hon inte hade hunnit sett att det var två röster innan på Paow.
Sen kan jag hålla med om att Paows röständring är minst sagt märklig, varför lägga rösten på Kitty i det läget?
Jag skrev i det inlägget jag gjorde igår kväll att jag vet min roll. Kolla tillbaka.Men det är intressant att du inte nämner den.
Gulligt, jag påpekade att det verkade troligare att qristina hade sett den första rösten på paow i och med att qristina skrev att hon inte hade hunnit läst hela tråden och det gör mig till ulv? Jag har väl på inget sätt försökt få Kitty till god?Det gick för övrigt en halvtimme mellan Kittys röst och hennes. Det här resonemanget gör att min ulvradar går igång. Skyddar du Kitty?
Och varför är det intressant? Ska jag göra en lång utläggning om att jag inte är ulv?Men det är intressant att du inte nämner den.
Gulligt, jag påpekade att det verkade troligare att qristina hade sett den första rösten på paow i och med att qristina skrev att hon inte hade hunnit läst hela tråden och det gör mig till ulv? Jag har väl på inget sätt försökt få Kitty till god?