Sunny
Trådstartare
Hej! Jag gör mycket hästskisser för att jag tycker det är roligt att hålla på med. Jag ritar utifrån foton och det blir mycket bilder på min egen häst såklart, så jag tänkte höra om någon/några är sugen på att få sin pålle avritad? Behöver i så fall ett hyfsat foto (obs, som du har tagit själv, man får nämligen inte rita av andras foton utan att fotografen är med på det)
Jag mailar den ritade bilden till dig så du har den på datorn sen, eller skriver ut den om du vill, men jag behåller originalet i min samling. Jag kanske kommer lägga upp bilden jag ritat på nätet eller ha med den i utställningar om det skulle bli aktuellt.
Hör gärna av dig, det är ju gratis tänkte lägga upp exempel men fattar inte riktigt hur man gör :P
Jag mailar den ritade bilden till dig så du har den på datorn sen, eller skriver ut den om du vill, men jag behåller originalet i min samling. Jag kanske kommer lägga upp bilden jag ritat på nätet eller ha med den i utställningar om det skulle bli aktuellt.
Hör gärna av dig, det är ju gratis tänkte lägga upp exempel men fattar inte riktigt hur man gör :P