Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte åka till vet med Bea för att kolla upp hennes rossel. Nu har Doris fått något på halsen, jag misstänker ringorm. Det är en ganska stor oval fläck helt pälslös och den är lite rödaktig. Tror ni kan vara ringorm?
Helt otroligt! tog ut 300 kr extra för att tanka på mobilen idag och köpa råttmat. När jag kommer hem och släpper ut råttorna så rosslar inte Bea mindre än hon gjort på hela helgen och Doris hud är normalfärgad och några hårstrån börjar titta fram. Spelade de mig bara ett spratt eller vad
Ska hålla koll på dem de närmaste dagarna, men båda två verkar vara på bättringsvägen utan någon speciell vård förutom kärlek och en massa godis
Menar förstås att Bea rosslar mycket mindre nu än hon gjorde i helgen. Då kunde hon ju knappt andas mellan varven. Men idag har jag inte hört något rossel alls
Trädgård & Växter
Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra.
Vi har en massa tegelstenar som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.