Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

För mig ser det mörkt ut just nu. Har muskelinflammation i båda armbågarna - svinkul... eller inte...

Har viktig träning nästa sönda och jag hoppas verkligen jag har orken i armarna att hålla i vapenen. SUCK!

hoppas att du blir bättre snart

Nu har jag fått in första anmälning :bump:
förutom infensus så klart

så amnälda lag är
Infensus (Vi har inte haft utagningen än men vi kommer med 8 st)
Torneamentum

Nu har jag fått in första anmälning :bump:
förutom infensus så klart

så amnälda lag är
Infensus (Vi har inte haft utagningen än men vi kommer med 8 st)
Torneamentum

Celeres kommer garanterat med ett lag, jag vet inte varför det tar sån tid för oss att anmäla oss. Däremot vet jag inte om vi får ihop 8 riddare, men vi ska iaf försöka.

Styrelsen vill inte anmäla förrän alla medlemmar lämnat in sina anmälningar till sommarens spel, så de vet säkert att det finns ryttare som vill rida, så det är därför det drar ut lite på tiden, men vi kommer med största säkerhet att delta.

Styrelsen vill inte anmäla förrän alla medlemmar lämnat in sina anmälningar till sommarens spel, så de vet säkert att det finns ryttare som vill rida, så det är därför det drar ut lite på tiden, men vi kommer med största säkerhet att delta.

Har ni många spel i sommar ???

vi har spel varje helg på medeltidens värld + många spel ute i sverige så vi kommer att få rida mycket i sommar

Infensus hade träning i söndags det gick så där för alla vi hade första träningen utomhus

Senast ändrad:

Infensus hade en arbetsdag ute medeltidens värld i lördags
då satte vi upp staket runt banan och vi tog bort taggtråd rund hagarna och i dag har vi haft träning vi var inte så många men vi hade kul vi tränade på lågar ringar och jag tog 5 st :banana:
och sedan har vi börjat att träna på att ta kudde med svärdet .

Hehe Då kommer det en anmäla snart - vet inte hur många fotfolk vi har med oss men riddarna och dess hästar kan du få idag.

Fotfolket är inte så vikigt att ni anmäler efter som vi kommer att ha boendet i gympasal
vilka är riddarna
Eldens Härskare ???????

Riddarna är just nu (kanske kommer till fler):

Riddaren av Norrby ("lagledare")
Silvertranan
Eldens Härskare

Har ni många spel i sommar ???

vi har spel varje helg på medeltidens värld + många spel ute i sverige så vi kommer att få rida mycket i sommar

Vi har en jättelugn sommar i år. Några endagarsspel och så en resa till Finland och en till Norge. Och så har vi ju Uppsala Tournament också. Några i föreningen kommer dessutom åka till tävlingar i Belgien, Polen och Frankrike i sommar, men det är som privatpersoner.

Riddarna är just nu (kanske kommer till fler):

Riddaren av Norrby ("lagledare")
Silvertranan
Eldens Härskare

Tjejliga alltså :) Skulle vara jättekul om ni fick ihop ett lag, men det är kanske att hoppas på för mycket.

Vi har en jättelugn sommar i år. Några endagarsspel och så en resa till Finland och en till Norge. Och så har vi ju Uppsala Tournament också. Några i föreningen kommer dessutom åka till tävlingar i Belgien, Polen och Frankrike i sommar, men det är som privatpersoner.

Det är väl skönt med en lugn sommar
vi kommer vara glada om vi inte spyr efter sommar alla spel

helgen den 16-17 august när det bara kommer vara kvinliga riddare så kommer vi skänka alla pengar som kommer in till bröstcancerfoden

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: horsemanship
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama