Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förra året kom vi med en liten buss/lastbil, förhoppningsvis får vi nog låna den i år igen.
kl
Kan berätta att när jag tog upp frågan om inridningsmusik till lagtävlingen idag på domarkursen verkade alla positivt inställda, så vi tar med oss det och hoppas att vi får tillfälle att spela den. Ni från andra föreningar kan göra detsamma, så får vi lite mer drag i lagens inridning.
När gjorde du det? Hmm det missade jag totalt - men jag är FÖR!
//Scorpan som av nån konstig anledning vill rida in till "boys are back in town"
Var kursen bra jag fick ett telefonsamtal i fredags kväll om att åka med men jag hade järna åkt men jag skulle fira en som fyllde 25 år på
då ska vi börja leta musik
Jag kom ju inte på det förrän efter att vi avslutat så jag snackade med de som var kvar dvs R*****, herrarna från Infensus och några CN-människor, tror att A***** från Bockens kämpar ev kan ha varit kvar, men jag e inte säker. Du pratade i telefon just då (tänk vilken koll jag har) Alla vi var överens om att inridningsmusik skulle göra det mycket bättre så jag skulle tro att det är on, men kanske vore bra om Infensus som ändå är arrangör och nog har beslutsrätt i frågan fattar ett beslut och kontaktar anmälda lag, så alla får möjlighet att ta med musik.
Spöklaget rider in till "ghostriders in the sky" !! *fniss*
Klockrent! Finns nog flera i BK som kan tänka sig vara spöken om vi inte får till ett lag.
Jag pratade med Hasse och han sa att man får i laget om man har anmält minst 4 riddare så får arrangör förening fixa spökriddare
så att det blir 6 riddare
stämmer det horsemanship & Scorpan ni var ju på kursen
Scorpan då säger vi att du får fixa spöklagets musik
Nej, man måste fortfarande vara 6 riddare för att få rida i lagtävlan men om någon av riddarna utgår t ex pga skada under helgen får man starta med minst 4 riddare och då ska laget fyllas upp med spökriddare så att det fortfarande är 6 riddare på varje sida. Det var på förslag på srs's mötet att lag kunde bestå av endast 4 riddare ochpå så vis skulle flera lag kunna delta men det vart nedröstat. Så det är fortfarande 6 riddare i laget som gäller.