Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

I o m att det krockar med ett annat arr så blir det svårt att få ihop ett lag... Jag är glad att vi kan åka. Hoppas bara att det kommer fungera med armarna tills dess! Hade så svårt på träningen i går och gaaaahhh va ont jag har i kroppen idag!

Det är väl skönt med en lugn sommar
vi kommer vara glada om vi inte spyr efter sommar alla spel

helgen den 16-17 august när det bara kommer vara kvinliga riddare så kommer vi skänka alla pengar som kommer in till bröstcancerfoden

För min del är sommaren perfekt, jag har så mycket jobb och vill dessutom plugga en del för att ha bästa möjliga utgångsläge inför höstterminen. Dessutom vill man ju gärna hinna lite annat än tornerspel med hästen, kanske några hopp- och dressyrtävlingar och gärna en långritt (flerdagars alltså).

Akta så du inte bränner ut dig, det är ju så lätt att åka på alldeles för många spel (mamma Åsa har talat, sorry). :)

Akta så du inte bränner ut dig, det är ju så lätt att åka på alldeles för många spel (mamma Åsa har talat, sorry).

Mamma Mia kan bara hålla med...

Jag ska försöka att inte rida spel varje helg som tur har vi fått många nya riddare som kan hoppa in när det behövs
men jag kommer nog att vara på banan när jag inte rider
vi har dåligt med väpnar och banpersonal

Jag ska försöka att inte rida spel varje helg som tur har vi fått många nya riddare som kan hoppa in när det behövs
men jag kommer nog att vara på banan när jag inte rider
vi har dåligt med väpnar och banpersonal

Låter som det inte blir mycket ledig tid för dig i sommar :)

Anmälda till SM
Infensus 8 st
Torneamentum 8 st
Nordic knights 3 st

Det här är väl en väldigt dum fråga, men du är väl en av de åtta från Infensus va?

Jag börjar verkligen längta till det är dags nu. Håller på att drunkna bland alla mina böcker eftersom jag har två stoooora tentor på gång och just nu vill jag bara släppa allting och få rida några spel. Rida spel rensar huvudet på något sätt och jag skulle verkligen behöva rensa i mitt huvud.

Det här är väl en väldigt dum fråga, men du är väl en av de åtta från Infensus va?

Jag börjar verkligen längta till det är dags nu. Håller på att drunkna bland alla mina böcker eftersom jag har två stoooora tentor på gång och just nu vill jag bara släppa allting och få rida några spel. Rida spel rensar huvudet på något sätt och jag skulle verkligen behöva rensa i mitt huvud.

om jag är en av infensus vet jag inte än men jag hoppas att jag ska rida :bump:
hoppas att det går bra på tentorna

jag har precis fått veta att jag får hyra ett hus som ligger 50 meter från stallet så jag ska flytta i sommar så det blir mer jobb
men tur att man har snälla föräldrar och vänner som hjälper till

Fan va najs! :bow: Den som hade så nära stallet ändå...

Nej, har vi redan anmält oss?! Fan va tråkigt att vi saknar en för att bli ett helt lag, hade hoppats att det skulle lösa sig till slut. :cry:

Det är bara att jaga på dom sanna!! Klart ni ska komma med lag. Vet hur det känns att inte få ihop ett när man faktiskt har riddare så det räcker...

Förra året kom vi med en liten buss/lastbil, förhoppningsvis får vi nog låna den i år igen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: horsemanship
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama