Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl skönt med en lugn sommar
vi kommer vara glada om vi inte spyr efter sommar alla spel
helgen den 16-17 august när det bara kommer vara kvinliga riddare så kommer vi skänka alla pengar som kommer in till bröstcancerfoden
Akta så du inte bränner ut dig, det är ju så lätt att åka på alldeles för många spel (mamma Åsa har talat, sorry).
Akta så du inte bränner ut dig, det är ju så lätt att åka på alldeles för många spel (mamma Åsa har talat, sorry).
Mamma Mia kan bara hålla med...
Jag ska försöka att inte rida spel varje helg som tur har vi fått många nya riddare som kan hoppa in när det behövs
men jag kommer nog att vara på banan när jag inte rider
vi har dåligt med väpnar och banpersonal
Anmälda till SM
Infensus 8 st
Torneamentum 8 st
Nordic knights 3 st
Låter som det inte blir mycket ledig tid för dig i sommar
Det här är väl en väldigt dum fråga, men du är väl en av de åtta från Infensus va?
Jag börjar verkligen längta till det är dags nu. Håller på att drunkna bland alla mina böcker eftersom jag har två stoooora tentor på gång och just nu vill jag bara släppa allting och få rida några spel. Rida spel rensar huvudet på något sätt och jag skulle verkligen behöva rensa i mitt huvud.
Ursprungligen postat av horsemanship
Låter som det inte blir mycket ledig tid för dig i sommar
Nej det ser inte ut så
jag har precis fått veta att jag får hyra ett hus som ligger 50 meter från stallet så jag ska flytta i sommar så det blir mer jobb
men tur att man har snälla föräldrar och vänner som hjälper till
Fan va najs! Den som hade så nära stallet ändå...
Anmälda till SM
Infensus 8 st
Torneamentum 8 st
Nordic knights 3 st
Nej, har vi redan anmält oss?! Fan va tråkigt att vi saknar en för att bli ett helt lag, hade hoppats att det skulle lösa sig till slut.
horsemanship kommer ni med buss till sm eller ?
Med största säkerhet gör vi det, vi brukar ju skicka hästarna med en buss och oss själva med en annan.