Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

Kan man ha paviljonger i den? *pavvenörd*
*fniss*

Nordic och bockens är väl lite av nördarna i SRS *hehe* "Domdomhellresoveripaviljongäninomhus"

/Scorpan, som skissar på ett bra sovalternativ i paviljongen för lillkillen till sommaren

Hihi. Ja, ska det va så ska det va. Så länge man slipper vattenpölar i tältet så är det hur bra som helst. I Grytnäs vaknade vi i vattenpölar.

Hehe, paviljonger i gympasalen, det vore faktiskt lite kul :rofl:

Själv kan jag sova precis överallt. Vår sovsal förra året var ju lite kul med dörren som inte hade några rutor i sig utan bara var en ram. Det blev ju mycket varmare och tystare i salen när man stängde den... :rofl:

horsemanship: sen var det ju några (inga namn nämda) som hade otroligt roligt åt något och fnissade och skrattade högt =)

Inte för att jag kommer ihåg så mycket just av den kvällen men det är en helt annan sak :D

horsemanship: sen var det ju några (inga namn nämda) som hade otroligt roligt åt något och fnissade och skrattade högt =)

Inte för att jag kommer ihåg så mycket just av den kvällen men det är en helt annan sak :D

Sael var det du som somnade vid bordet :devil: eller var det någon ur CN

Jag somnade inte vid bordet, jag somnade nån annanstans...

Ingen vet vart :S

Sael var det du som somnade vid bordet :devil: eller var det någon ur CN

Han är CN'it, men han sov inte, han lyssnade väldigt intensivt efter husbock....:)

Sael: Haha, ja visst var det några som hade väldigt roligt:rofl::rofl:

Klart uppenbart att jag missade nått förra året. Bara för att jag var nykter, förståndig och tokgravid ;)

Eftersom du var gravid är det ju förlåtligt att du var nykter, men FÖRSTÅNDIG :eek:.... Sånt kan vi inte tolerera och jag hoppas verkligen att du inte upprepar det i år ;)

jag ska jobba på saken - lovar!!

Det får vi hoppas

Nu är det bara 74 dagar kvar till Rikstorneringen 2008
hur går det med träningen
Infensus kommer att ha sin sista träning inomhus på söndag sen är det utomhus som gäller för hoppnings viss kommer vi att börja träna på medeltidens värld snart

Jag missade tyvärr senaste träningen eftersom jag är så förkyld! Men vi har en till innan genrep och första arret så än finns det hopp ;)

Hehe, vi ställde in vår senaste träning pga att det var dressyrtävling på medelsvår nivå inbokade på samma anläggning och av någon konstig anledning brukar dressyrhästar på den nivån inte uppskatta tornerspelshästar och alla grejer som hör toprnerspelet till.
I år känns det som de flesta hos oss satsar antingen på Uppsala Tournament eller bara en lugn vilosäsong, men vi kommer garanterat att ha ett lag med i SM, frågan är bara om vi kommer att ha tränat ordentligt.

Hehe, vi ställde in vår senaste träning pga att det var dressyrtävling på medelsvår nivå inbokade på samma anläggning och av någon konstig anledning brukar dressyrhästar på den nivån inte uppskatta tornerspelshästar och alla grejer som hör toprnerspelet till.

I år känns det som de flesta hos oss satsar antingen på Uppsala Tournament eller bara en lugn vilosäsong, men vi kommer garanterat att ha ett lag med i SM, frågan är bara om vi kommer att ha tränat ordentligt.

Det är ju jätte bra miljöträning med tonerspel :devil::devil:

I Infensus satsar nästa alla på sm eller på medeltidens värld vi kommer att ha spel nästan varje helg och helgen 16 - 17 augusti
kommer vi ha bra kvinliga riddare (gubbarna kommer att vara på Visingsö )

Det är ju jätte bra miljöträning med tonerspel :devil::devil:

I Infensus satsar nästa alla på sm eller på medeltidens värld vi kommer att ha spel nästan varje helg och helgen 16 - 17 augusti
kommer vi ha bra kvinliga riddare (gubbarna kommer att vara på Visingsö )

Hehe, ja vi var där i vintras och red en show på den klubben som tack för att vi får träna och förvara delar av vår utrustning där på vintern och när vi värmde upp tillsammans med dressyrhästarna slutade det med att vi var de enda som satt i sadeln, övriga ryttare värmde upp sina hästar vid hand för att inte slå ihjäl sig när hästarna slängde sig ur vägen för oss (och snälla som vi är värmde vi upp i bredd, så vi tog maximal plats).

Ja, ni har ju fått en underbar anläggning för sommarens spel låter det som. Jag kommer nästan inte rida några spel alls i sommar, jobbar hela sommaren igenom och ska dessutom hinna åka till Polen och Belgien för att se tornerspelstävlingar där. Det blir nog bara några småspel i början på sommaren + riks självklart.

helgen 16 - 17 augusti kommer vi ha bra kvinliga riddare (gubbarna kommer att vara på Visingsö )

Fan va kul!! Det skulle vara nått det.... *fnissar* Fasen - det kanske bor en feminist i mig i a f !

Horsemanship - kan inte CN typ ställa upp med ett helt kvinnligt lag nästa år (och spöa skiten ur alla gubbar ;) !!) Vet att ni har kapacitet i era brudar så varför inte ;)

Haha, det kanske blir så....

Tyvärr har vi ju lite svårt att motivera våra riddare så det brukar ju knappast bli några uttagningar utan de som vill rida får åka.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: horsemanship
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama