Rikliga flytningar

Sv: Rikliga flytningar

Jag tycker att jag har haft det hela tiden. De är "tjockare" än normalt och ja... vita... Jag vet att jag rätt så snabbt tyckte att det var lite obekvämt att vara allt för intim med min sambo. Det är inte svamp eller nått sånt. Jag har bara utgått från att det är normalt eftersom att jag inte har andra besvär av det.
 
Sv: Rikliga flytningar

Enligt min BM är det vanligt med flytningar under graviditeten för man har mer östrogen i kroppen. Så allt hopp om att helr slippa trosskydd försvann märkte jag redan under min första graviditet...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
487
Senast: FrDrake
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Bexzor
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
877
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 629
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp