Ridsporten är dålig på att ta itu med sin egen skit

Jag håller verkligen med. Folk är inte tillräckligt måna om djuren och sporten i stort så de skiter i vad som händer, så länge de får vara kvar i sin egen bubbla utan att bli störda. Det är tragiskt hur pengar förblindar när vissa länder jobbar med white washing och betalar för att idrottsmän och kvinnor ska legitimera turism m.m. till deras land. Och att folk gör det, för det är viktigare att visa upp en häftig semester än att stå upp för ideal.

För någon får ALLTID betala.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 612
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 053
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 499
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka