Sötnöten. Vår första ensamritt och hon var precis så cool som hon alltid är
Spetsade hästöron och mjuka grusvägar - bättre utsikt kan man inte ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sötnöten. Vår första ensamritt och hon var precis så cool som hon alltid är
Nej inte mycket - men lite bättre kan det bli! Nedan siktas vår galoppsträcka som går bredvid älven, sååå härligt!Spetsade hästöron och mjuka grusvägar - bättre utsikt kan man inte ha
Men åh! Var så taggad inför att rida program på den store skimmeln idag. Har glott på YT-videor för att lära mig programmet, försökt lägga upp en plan för framridningen och verkligen velat göra en bra runda. Så loggar jag in på ridskolans datasystem och ser att jag står uppskriven på C Jag har haft honom massor av gånger, på privatlektioner och på programridningen förra terminen - men vi kommer bara inte överens!
Blä, tappade helt suget att rida nu...
@GoLightly gött att bara vara två, och vad roligt att det kändes så bra att du bytte grupp! : D Är det samma instruktör?
Igår fick jag O'Brian igen, han jag nästan alltid ridit på sistone, och min sambo var med och filmade Har tyckt att jag visst gjort halt så som ridläraren säger att jag ska göra, men såg på filmerna att så, självklart inte var fallet :P Får öva på att flänga fram benen snabbare
Annars tränade vi på sidepass och framdelsvändningar runt koner. Och det vi alltid gör, mycket självständig ridning med stopp, bakdelsvändningar och backa, få till bra tempo och form, mot slutet gick det bra. Glömde som vanligt bort att rida ordentligt i början, får väl gå in här och läsa inför nästa lektion, så jag kommer ihåg det!
Och sambon tyckte det var jättekul, vill följa med nästa gång också
@GoLightly Visst är det!
Jaa, ridläraren pratade en hel del med sambon min, annars hade han nog också blivit uttråkad. Men han har testat att rida några gånger och tyckt det vart riktigt roligt, så han är nog lite intresserad av det hela ändå
Han var lite rädd i början, men det släppte fort. Vi åkte till och med till medryttarhästen efteråt, sa att vi bara skulle hälsa på henne i hagen, men han ville ta in och rykta henne med haha
Kul med terrängbana på den andra ridskolan! Hoppas allt annat också känns bra där : D