Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lär dig hoppa upp med höger?Hästen kommer nog att få en shettis som sällskap skulle jag tro. Om man vill vara kapabel att ta sig upp från marken borde mankhöjden i alla fall spela viss roll då det är det vänstra knät som jag skadat.
Klart det går. Vill man så går det. Vill man så kan man komma runt dom flesta problemen.Vet inte om det går
Hästen kommer nog att få en shettis som sällskap skulle jag tro. Om man vill vara kapabel att ta sig upp från marken borde mankhöjden i alla fall spela viss roll då det är det vänstra knät som jag skadat.
Vet inte om det går
Har hittat en häst som jag gärna skulle köpa, men då är det ju det här med att klara av att sköta den också. Ska ha den hemma och sköta helt själv så vet inte om det är så bra idé.
Hästen kommer nog att få en shettis som sällskap skulle jag tro. Om man vill vara kapabel att ta sig upp från marken borde mankhöjden i alla fall spela viss roll då det är det vänstra knät som jag skadat.