Ridläger för familjen?

marengo

Trådstartare
Jag och min mamma funderar på att åka på något sorts familjeridläger i sommar. Det är jag (20 år), min mamma och min 12-åriga syster som åker i så fall, men vi har ingen aning om var! Någon som har tips på ett ridläger som kan passa oss, som helst ligger i Skåne eller i närheten?

Vedbände är kanon och har lite familjeläger och sådär vet jag :) Det brukar dock bli fullt rätt fort såvitt jag vet...

Och för övrigt tror jag att jag känner dig och att vi har varit på ridläger tillsammans en gång, haha! Hej! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 948
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 729
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar