Ridklubben Udden

shady

Trådstartare
Hur många av er kommer man att kunna få se/träffa den 13/9 på ridklubben uddens fälttävlan?

Sonen och Busan skulle ju ha varit med men nu blir det ju tyvärr inte så :cry:

Sv: Ridklubben Udden

Ha ha ja hästarna kommer själva...:D

Skämt åsido, vad har hänt med sonen o Busan eftersom de inte ska starta?

Busan är död, vandrade vidare för 1 månad sedan...men blir allt som det skall så rider han en annan häst då, vi får se, skall försöka hopp kvala dom till helgen

Trevligt, men vi har träffats förr va? Rider du inte en skäck? Ja visst är det tråkigt med Busan. Men sådana saker kan man aldrig försäkra sig om tyvärr.

Nu är sonen och den nya hästen hopp kvalade, så det blir start för dom den 13/9

självklar är det skäcken jag rider, hon var till torestorp i söndags men inte med mig som ryttare utan utlånad till laget

ja men då är jag med, du var väl på terräng banan i torsdags och tränade med?

Vi kommer, eller jag ska ju mest titta på men dottern kommer med sin ponny :banana:

Tråkigt med Busan, hon var ju så fin.

Nu har bilen fått ny startmotor, så vi kommer.
Om det inte händer nåt nytt elände.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 949
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 578
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: Cattis_E
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 317
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar