Ridbyxor till stor flick

Sv: Ridbyxor till stor flick

Visst bara inte om man fick, var inte till för att luras utan för att jag trodde det skulle skrivas så.
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Men grejen är ju att det inte "hjälper" (marknadsföringsmässigt alltså) att skriva Lind*x, eftersom alla ändå vet vilken affär som åsyftas.
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Självklart vet dem det, det var ju meningen. Dock trodde jag att man inte fick skriva ut namnet som det ska vara.
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Men hallåååååååå...
Hon ville bara ge oss alla här ett tips!!!!!Makalöst vad alla hugger nu för tiden????
Tack för tipset...:)
 
Sv: Ridbyxor till stor flick


Tack för tipset! :idea: Borde ju bli både billigare och mer lättillgängligt än i ridsportbutik.

Att jag frågade var för att jag tidigare (i höstas) på damavdelningen fick syn på byxor i ridbyxe-stil i nå´t konstigt material, som säkert inte skulle hålla att rida i...
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Hur definierar du hugg?

Anledningen till att jag förklarade att * inte är ett sätt att undvika reklamförbudet är att jag vill att folk ska veta det.

För inte längesen skrev nån en extremt sur tråd på Bukehjälp på temat "det hysteriska reklamförbudet som gjorde att man var tvungen att använda asterisker". Vilket man alltså inte är.

Och därför kan man, om man vill sprida upplysning om det här, skriva som jag gjorde i den här tråden. Du kanske skulle tänka efter lite innan DU hugger?
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Nu var det ju mitt inlägg som ansågs vara ett hugg och det uppfyller inte varken 1 eller 2. :confused:
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Hur definierar du hugg?

Anledningen till att jag förklarade att * inte är ett sätt att undvika reklamförbudet är att jag vill att folk ska veta det.

För inte längesen skrev nån en extremt sur tråd på Bukehjälp på temat "det hysteriska reklamförbudet som gjorde att man var tvungen att använda asterisker". Vilket man alltså inte är.

Och därför kan man, om man vill sprida upplysning om det här, skriva som jag gjorde i den här tråden. Du kanske skulle tänka efter lite innan DU hugger?

HaHa...Jovisst:crazy:
 
Sv: Ridbyxor till stor flick

Jag håller med. Hugger folk så fort dom får chansen eller? :confused::crazy:

Skönt att det e ng som håller med mig:) Har inte varit medl så länge här men gud vad många har svårt för o skriva vad dom menar? Tycker det e så mkt nedlåtande saker o många tar ju de så personligt. Ja menade ingen särskild i de inlägget ja skrev först, blev bara så trött på allt, varför inte bara tacka för tipset....Sorry!!!:(:crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Djur När min robo dog för ca 1 år sedan tänkte jag nu blir det ingen ny. Men nu säger det i hamstertarmen igen och två guldhamster honor...
Svar
4
· Visningar
865
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Oknytt
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Entourage
·
Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 010
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp