Ridbyxor från lillhästen och jacka från börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Real_Life
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 114
R

Real_Life

Pull-onridbyxorna från lillhästen i stav, någon som har? Hur är de i storlekarna, hållbarhet etc? Värda sina 200 kr?
Sen börjes billiga jackor, de för 150 kr. Är de något att ha, att brodera på?

Sv: Ridbyxor från lillhästen och jacka från börjes

Kan du sätta in alt. länka bilden till grejerna tror du? Eller så kan du väll skriva in vilket märke och ev. modell du menar på ridbyxorna, samt artikel nummer till jackan hos Börjes. Har ev. bägge grejerna som du syftar på. :)

Ridbyxorna såg riktigt sköna ut, finns de i fler färger?

I hipstermodell (antar att det är de på bilden) finns de i duvblått och sand
Vanliga finns svarta, vita och marin

okej ska kika på deras sidan.jag gillar mörkare färger jag lyckas alltid skita ner mig så när jag har ljusa ridbyxor, inte lönt då :p

Samma här :p
Mina gröna har börjat trasa sönder, så jag behöver ett par nya rida-barbacka-byxor. De mörkblå helskodda jag har är lite för fina för det :p

Okej, då hade jag inget av dem :p
Men en i stallet har en sån där jacka, den ser i af helt okej ut och hon har haft den i något år så den verkar ju ha hållit bra också.

Mon dotter har haft den typen av ridbyxor och de två paren hon haft har hängt med i allafall i två år i stallet.Dagligen så är ju nått utav de två använda..

Jackan är helt underbar! Har slitit på min sedan jag köpte den på falsterbo förra året och den är minst lika skön och snygg nu.

Jag ska beställa ett gäng sådana jackor för att brodera företagets logga på ryggen.

Skönt att hitta en jacka som verkligen funkar trots det "billiga" märket.

Jag har jackan, köpte den på Ggb horse show. För det priset tyckte jag den var jättebra! Den står emot hur mycket vind som helst verkar det som. :)

byxorna såg jättegosiga ut :d
Har jackan med pållens namn broderat på ryggen, tycker att den är kanon bra, lätt och smidig och fin :love:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 331
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag skulle behöva en ny stalljacka inför vintern och funderar över var jag ska leta för att hitta en som funkar när man ser ut som en... 2
Svar
22
· Visningar
2 594
Senast: minimal
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31