Sv: Ridbilder på mig och pållen
Efter att legat i hård träning hela veckan med avslutning i morse så kan jag tycka att det saknas lite... bärighet i hela hästen, han ser så markbunden ut... Han ser att inte själv ha nån pondus riktigt... Är du med?
Han söker sig neråt, men du bör nog korta upp tygeln, plocka lite med inner, höja honom lite... Fram med skänklarna, inte ligga såååååå låångt bak, fast hur lätt äär det barbacka... Trist när inte sadeln funkar som man vill, för det blir lite vingligt utan... hehe
I övrigt ser man ju en klar skillnad från första och andra fotoalbumet! Men... (jag är en gnällkärring) använd hjälmen... För din egen skull. Jag bor i min älskade keps, men inte f*an rider jag i den... HUr mkt jag än älskar min keps. För din egen säkerhets skull.
En hjälm kan faktiskt rädda dig från mkt skador. Själv sprack huvudet på mig, och hade 12cm spricka i skallbenet. Hade jag inte haft hjälmen på så lär jag inte fått uppleva nåt mer... Klart blev man lite puckad efter olyckan... men jag har ju den o skylla på när jag gör dumma prylar... hehe
Pussa lilla pållen, han verkar vara en go liten kille!
/CJ