Rhodesian ridgeback...

Sv: Rhodesian ridgeback...

Åååh vilka livsfarliga bilder!!!!!!! Jag hade nästan till hundra bestämt mig för att vi skulle ha just en RR när vi nyligen skulle skaffa hund igen. Men ... det föll på 2 punkter: Dels är dom ofta lite väl jaktbenägna och det besväret ville jag helst slippa i möjligaste mån. Dessutom är dom riktiga värmeälskare och jag ville inte behöva ha täcke på vovven, som skulle vistas mycket i skog och mark under den kalla årstiden. Suck... ANNARS!
Nu blidde det en Beauceron istället! Men när han blir tre-fyra år vill jag gärna ha en vovve till. Då kanske...hmm...

Ja vad får man? Äran som nån skrev.... Jag fick det till elva? :confused: Avslöjar du hur många det är?

Tusen tusen TACK alla som lagt in bilder (hittills) på alla underbara RR´s! Man vill ju bara ha allihopa juh!!!!

Fina tjejen :love:
Inte är det konstigt att man blir charmad av en sådan självständig liten banan ;-)

dcb82ad4.jpg

d4fab9e2.jpg

100_0009.jpg

Brjanpsommaren.jpg

Han är VÄRLDENS snällaste hund ! Älskar han så :love: Han blir 7 i november !

S öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
T

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 207
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 904
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
5 377
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar