Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka fina bilder! Jag blir såååå avundsjuk, vill också ha!
Vi ska skaffa hund så fort vi köpt hus.
Jag får nöja mig med att vara hundvakt åt mina föräldrars hamiltontik.
Haha.. Jaa. Tyvärr tillhör inte Isa mej :smirk: Tror både jag o HObbe skulle upskatta henne här hemma
Hobbe-mannen har faktiskt blivit kallad RR-valp ibland, själv tycker jag inte dom är ens lite lika..
Jaa, en klok stabil dam skulle nog kunna lära Hobbe ett o annat.. :smirk: Har visserligen en stor leon berger-granne som uppfostrar hobbe :smirk:
Hobbe ajälv är en pinscher.
hmm.. funkade inte. så jag sätter in dem i inlägget istället och de kommer bli rejält stora några för jag har inte orkat minska dem ..
pryder våran dörr
sitter på väggen
ett av dagbarnen, herr Beppe himself
vackra jambo aug -03
nyss kommit hem
vilja ca 2 år
plockat skumgummi have we?
just nu när jag ser dem funkar de inte, men de funkar nog för er iaf. vill ni se mer (fortfarande oorganiserat) så finns alltid hemsidan www.geocities.com/n_omad/ Det finns just nu inte så mycket där och ett par brutna länkar så titta inte in för ofta förrän den är klar =)
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...