RHC Resultatlistor!

T

twinstar

Någon som sitter på resultatlistor från helgens tävlingar i High Chaparall? Eller vet när de tänker läggas ut på nätet?

Jag behöver främst veta vem som fick specialpriset i cuttingen och vilka som vann pole bending resp. barrel race både på lördagen och söndagen.

Eric Andersson på KT Pep var jag ute efter.

Någon som vet hur det gick för Sofie Strandberg/Cindy i trailen på söndagen? Hon vann ranch trailen på lördagen!

Attans att man antecknade så dåligt och att inte RHA har några resultatlistor ute än!

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 455
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Att hata mat

Hund, Katt, Andra Djur