Sv: Rhc 2009.

Tror ingen blivit bötfälld, frågan är snarare om någon incident skulle inträffa, ifall försäkringar etc gäller....

Själv upptäckte jag detta då vi skulle bila i Europa och det i infon stod i bl a Österrike och Tyskland, att detta var förbjudet. När jag kollade så var det även så i Sverige.....Antar att det är någon säkerhetsregel!

/Texaz, som själv sover i bilen vid behov!!!!:D *eh....vadå??? Nej vad då sov??? Jag VILADE bara lite för att inte vara en trafikfara!!!*:p

:confused: Alltså nu har jag frågat en som jobbar som polis och han undrade vad sjutton jag har hört detta i från???
Han borde väl veta. Vart kan man hitta denna lag?:confused:

Min häst brukar de flesta känna igen. Men i år kommer en kompis till mig med sin criollo med och vi ska ge oss på team sortingen.
själv rider jag Barrelrace och 1klass polebending. fredag-lördag.

Jag läste om det hm... 1994 när vi skulle bila i Europa och trodde först attd et bara gällde Tyskland och Österrike, men så var visst inte fallet då....Kan ju ha ändrats och jag vet faktiskt inte var jag hittade det men TROR attd et var via Motormännen, men kan inte svära på det....

Om du ska titta på freestayl reiningen, så lovar jag att du kommer att känna igen mig från buke:cool::angel:

:confused: Alltså nu har jag frågat en som jobbar som polis och han undrade vad sjutton jag har hört detta i från???
Han borde väl veta. Vart kan man hitta denna lag?:confused:

Undrar oxå. Jag har för mig att de (vet dock ej vilka de?)rekommenderar att om man är trött när man är ute och kör att man ska ta sig en tupplur, om man nu redan stannat till och tatt en bensträckare och det inte hjälpt.

Hallå där, det är Småland vi pratar om. Här är det regn och småsten som gäller.

Jag missar en hel del av tävlingarna i år, börjar jobba natt den veckan. Men jag ska pallra mej dit på lördag morgon och titta på ranchtrailen i alla fall. Och mingla runt bland utställarna förstås.

Jag & sambon ska dit Fre-Sön, hunspensionatet bokat, har häst vakt samt stooort minnes kort till kameran inskaffat :)
Allt vi vill ha nu är fint väder och en ledig campingplats!

Som jag längtar! :)

Vi är ca 20 st glada gotlänningar som kommer på onsdag morgon :D
Själv ska jag tävla team sorting, freestyle reining och ranch reining. Tycker det är jättetrist att det inte finns någon "riktig" reining klass!
Jag hade hoppats på att få tävla team penning oxå men tyvärr fick jag inte ihop något lag med de andra öborna..vet ni 2 st som vill tävla i penningen så hänger jag gärna på!! Det ska verkligen bli skoj att komma till chappen i år igen :) See u there! /Frida

Haha. Idag har jag tränat spontanitet o ridit på käpphästen i tv rummet till freestyle reiningmusiken. Vi är nog ett 40 tal ewr are som kommer till Chappen men det är bara 10 som ska tävla. Eller bara o bara de e mye de. Ha de bra alla bukisar, lovar att vinka till er.

vi checkade in en bil på en camping en gång, betalade tältplats för den. Man fick nämligen inte ha bil inne på campingen men eftersom vi skulle sova i den så fick vi det...

Nu får vi fräsa till tråden lite. Någon som vill ta en öl med mig efter fr? Men jag kommer garanterat att se ut som avataren. Hoj

nu får ja ut o träna lite så att jag inte gör bort mig helt. Men å andra sidan kommer folk ihåg mig då. haha

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 451
Senast: Lyxzen
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 697
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det kommer cirka 5000 besökare om dagen för att se på tävlingarna och handla på marknaden. Förra året hade Western weekend, som anordnas...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 363

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka