Sv: Rhc 2009.
Ensam kommer du inte at vara. Du kommer springa på massa buke folk. Jag ska dit som det ser ut nu iaf.
*KL*
alltså jag har sett fram emot etta i ett helt år som alla vet o jag tänkte åka med min kopmis som oxå sett fram emot detta hela året. Men nu har hon förlorat jobbet o sa till mig igår att hon inte kommer att kunna vara med. För visst, inträdet e inga problem, men sen e det camping vi ska dela på o man måste även kunna äta varje dag också...visst, det behöver inte heller vara ngt fancy, men vi ska ändå vara där fr torsdag till söndag...
och min syster skulle oxå följt med men pga denna idiotiska finanskrisen har inte heller hon ngt jobb o måste spara på varenda krona...
så, nu sitter jag här själv o vet ej riktigt vad ja ska göra...klart jag tänker åka även fast jag blir själv...men jag tänkte att jag kunde typ bjuda ngn av dom, men det blir till o med saftigt för mig som ändå har jobb.... funderar på att ringa ngn i Team ranch horse classic o se om de behöver en till funktionär eller ngt...
jag har inget emot att vara själv, men detfinns gränser. som sagt, det blir ju flera dagar.
måste även lägga till att det blir tält vi bor i, för annars kunde man ju bunkra upp mat i en husvagn, men det går knappt förvara ngt i tält, eftersom det kan bli alldeles för varmt för att ngn mat ska hålla.
Ensam kommer du inte at vara. Du kommer springa på massa buke folk. Jag ska dit som det ser ut nu iaf.