Sv: Rhc 2009.

*KL*

alltså jag har sett fram emot etta i ett helt år som alla vet o jag tänkte åka med min kopmis som oxå sett fram emot detta hela året. Men nu har hon förlorat jobbet o sa till mig igår att hon inte kommer att kunna vara med. För visst, inträdet e inga problem, men sen e det camping vi ska dela på o man måste även kunna äta varje dag också...visst, det behöver inte heller vara ngt fancy, men vi ska ändå vara där fr torsdag till söndag...

och min syster skulle oxå följt med men pga denna idiotiska finanskrisen har inte heller hon ngt jobb o måste spara på varenda krona...:crazy:

så, nu sitter jag här själv o vet ej riktigt vad ja ska göra.:cry:..klart jag tänker åka även fast jag blir själv...men jag tänkte att jag kunde typ bjuda ngn av dom, men det blir till o med saftigt för mig som ändå har jobb.... funderar på att ringa ngn i Team ranch horse classic o se om de behöver en till funktionär eller ngt...:cry:

jag har inget emot att vara själv, men detfinns gränser. som sagt, det blir ju flera dagar.
måste även lägga till att det blir tält vi bor i, för annars kunde man ju bunkra upp mat i en husvagn, men det går knappt förvara ngt i tält, eftersom det kan bli alldeles för varmt för att ngn mat ska hålla.

Ensam kommer du inte at vara. Du kommer springa på massa buke folk. Jag ska dit som det ser ut nu iaf.

Herr....j. Du e inte själv. Det var ju ty 15000 där förra året på 4 dagar eller nåt. Jag åker dit själv. Hatar att släpa runt på folk som inte klarar sig själva. Man hittar alltid någon som man kan pokulera med. Släng inte runt bokstäverna bara. Du kan ju alltid slå dig i slang med mig , men jag e ganska blyg o tystlåten.

ach! Du är väl inte blyg och tystlåten ? Du är ju en glad och rolig tjej ju!!:bow:
Ni kan nog ha jätte kul ihop.

lånar knappen

Det ser ut som att vi kommer ner i år, i alla fall fredag-lördag, men utan hästen.
Hoppas stämningen är på topp, som det brukar vara! :D
*börjar spara pengar till mässan :love:*

ja att träffa på folk som man "känner" är nog ingen fara men man ska våga hälsa med :)

som det ser ut nu så känner ni igen mig och tattoo på en grå och en svart cocker spaniel i släptåg :) eventuellt en blond hårdrockare med ;)

hehe nejdå, men ville stannar hos uppfödaren den helgen. två hundar räcker gott och väl att ha med sig :)

Vi måste få till en buke träff. Jag kan se till att jag ser ut som på bilden så hittar ni mig så har vi träff. Kan de va nått?

*kl*

ja det måste vi minsann se till att ha.. :) jag har nog svårt att se ut som på bilden men några av er här känner jag ju igen så jag ska nog hitta er om inte annat

Senast ändrad:

kl

Kan man sova i sin bil? Eller kommer bilparkeringen att ligga väldigt långt ifrån händelsernas centrum?
:) Ramona

*KL*

haha, tack för ert stöd. jorå, det skulle va kul att träffa några bukefalister, o nej jag kommer definitivt inte att vara själv, minsann. hade bara varit kul med en kompis. men men - kommer nog stöta på folk o ha kul ändå! satte upp ett tält igår för att testa om alla pinnar fanns med (har lånat ett som e större än mitt lilla 2 mannatält) o det var jättefint o bra!

längtar!!:bump::bump:

kl

Kan man sova i sin bil? Eller kommer bilparkeringen att ligga väldigt långt ifrån händelsernas centrum?

Man kan parkera bilen inne på campingen (typ bredvid tältet), så om du vill sova på samma ställe som alla andra kan du ju parkera och sova där även om du inte har ngt tält (med tillgång till toa etc).

kl

jag tror att man kan sova i bilen, men parkeringen e ju lite avsides, dessutom har du inte toalett riktigt i närheten o ingen dusch heller... men om du ska sova i bilen på campingen så måste du nog fortfarande betala campingavgift på 95:- /natt (tror det var 95 det kostar)

Och dessutom är det egentligen OLAGLIGT att sova i bilen, trot eller ej!!!:eek: Antar att det har med nån säkerhet att göra, en bil innehåller ju en hel del brandfarliga ämnen....Fast jag brukar sova i bil ibland då vädret är för eländigt för att vistas i tält, men som Kaffekart säger så är det nog bäst att sova inne på campingen i såna fall.....

E inte klok:crazy:, men har gjort de igen:grin:. Jag behöver en groom.:cool::angel:

Haha nej vi VET att du inte är klok, det är ju det som är så härligt med dig!!!!
Klart att du ska!!!!:bump:

jag har ett fyrmannatält o som det ser ut nu så kommer jag ju sova själv, men du får gärna göra mig sällskap om du vill så delar vi på de ynka 95 kronorna per natt? (bara du inte e ngn yxmördare, hehe)

Jag efterlyser:

Skjuts från Jönköping el mullsjö (el ngn stans i trakterna) om ngn ska till RHC så får ni gärna hämta upp mig på vägen så bidrar jag till bensinkostnaderna!

eller:
om ngn ska mot jönköpingshållet söndagkväll när allt e slut så kanske jag kunde få åka med så kan jag övertala mamma att köra mig till RHC på torsdagen...

jag har ett fyrmannatält o som det ser ut nu så kommer jag ju sova själv, men du får gärna göra mig sällskap om du vill så delar vi på de ynka 95 kronorna per natt? (bara du inte e ngn yxmördare, hehe)

Det hade nog kunnat vara väldigt trevligt men jag har inte riktigt bestämt mig för hur vi ska göra. Antingen åker jag med några vänner o då blir det kanske husvagn, blir det inte det så tar sambon o jag antingen tält eller bilen då. Blir det att vi ska tälta kan vi ju lika bra göra det ihop :). Vi har ett tält med 3 sovrum har jag för mig. Hihi nä någon yxmördare är jag inte.
Hur många dagar hade du tänkt vara där?

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 451
Senast: Lyxzen
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 698
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det kommer cirka 5000 besökare om dagen för att se på tävlingarna och handla på marknaden. Förra året hade Western weekend, som anordnas...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka