Sv: Rhc 2009.

Jag ska också dit om allt klaffar fast utan hästen med 3000 paljetter, han gör sig inte riktigt i nåt annat än plesure tyvärr, men festa o ha skoj är ju alltid trevligt. Det låter toppen att de flyttar in festen på Chappen.
/Christina

Jag och familjen kommer också ner hela helgen och ska titta! :laugh:
Då kommer jag nog och snackar lite, har precis blivit stolt appis ägare nämligen!!:)

Ja absolut gör det :)
Grattis till Appaloosa köpet och välkommen till Appaloosa Världen :banana:

*KL*

nehepp! Nu puttar jag lite på tråden eftersom jag e så sugen på att åka på RCH vilken sekund som helst! Hoppas det blir bra väder!!

NGn som kan låna ut ett 4-mannatält? Man ska helst kunna stå upp i det. Det var svårare än jag trodde att låna ett! Vad tyckte ni om showen som de där 3-4 tjejerna gav förra året? Big ass barbeque el vad de hette. Tyvärr kom vi lite sent så vi blev stående typ bakom scenen nästan, men de var superballa!

*KL*

nehepp! Nu puttar jag lite på tråden eftersom jag e så sugen på att åka på RCH vilken sekund som helst! Hoppas det blir bra väder!!

NGn som kan låna ut ett 4-mannatält? Man ska helst kunna stå upp i det. Det var svårare än jag trodde att låna ett! Vad tyckte ni om showen som de där 3-4 tjejerna gav förra året? Big ass barbeque el vad de hette. Tyvärr kom vi lite sent så vi blev stående typ bakom scenen nästan, men de var superballa!

Kan du inte kolla efter ett (fan heter dom)millitärtält de skulle nog passa.:idea:

Vi ska dit så klart och förhoppningsvis blir det husvagn för oss, men i värsta fall blir det la tält igen... (spännande med hundarna i tält under chappen hehe)

Vi får väl se om vi lyckas ta oss dit... :D Fast hunden får stanna hemma, tror jag. Då kan vi sova i tält utan problem, även om Sisko är tältvan och duktig på att sova i tält.

det gick bra med mina två på SM i höstas så det ska säkert gå bra på chappen med, men med tre hundar är det klart smidigare med husvagn...

Ja, helt klart! Dessutom är det skönare med husvagn eftersom man har bänkar att sitta på och sånt. :D

Jag kommer nog o gluttar fredag till lördag. Måste kolla fr. Den är klart coolast.

*KL*

Jag längtar redan:) Känns konstigt att åka på tävling och faktiskt kunna vara publik?! Ojoj... många öl kommer det att bli:D

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 451
Senast: Lyxzen
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 697
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det kommer cirka 5000 besökare om dagen för att se på tävlingarna och handla på marknaden. Förra året hade Western weekend, som anordnas...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 363

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka