Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
RING och fråga.
Men om man inte har något telefonnummer så hur ska man då kunna ringa?
Jag kollar just nu på horze sida och klickar man på kontakta oss så finns det bara mail. Jag kan verkligen inte hitta något telefonnummer till lagret/webbeställningar som då troligen bör ta hand om returerna.
Klickar man på butikerna så hittar man telefonnummer men det är ju till butikerna...
Inte vet jag hur du beter dig, men jag har försökt googla fram det betydligt längre än 3 sekunder och jag hittar bara telefonnummer till butiker och det är inte dit jag vill, jag behövde prata med någon som har hand om internet beställningar och returer till lybeck i tyskland.Det tog ungefär 3 sekunder att googla fram det...
Samma här, jag fick upp nummer direkt i Google.Det tog ungefär 3 sekunder att googla fram det...
Såhär gör man:Är det någon som kan svara på vad som gäller här.
Jag har skickat frågan till företaget men inte fått något svar och nu behöver jag veta innan min tid att returnera varorna går ut.
Jag har köpt en vara på nätet (på stor hästbutikskedja) och har fri retur och öppet köp i 65 dagar. Varan är lite stor och skulle vilja prova en storlek mindre vilket inte är ett problem.
Men vad gäller om inte heller den varan passar? Har jag fri retur igen då? I ytterligare 65 dagar?
Är inte så van att returnera saker jag köpt på nätet och hittar ingen info alls om vad som gäller då, hoppas någon kan hjälpa mig här!
Nästa gång måste jag absolut göra så!!!Såhär gör man:
1. Man åker förbi Uppsala och plockar upp lämplig kompis.
2. Man tar med sagda kompis till Horzebutiken i Upplands-Väsby för att där prova på plats.
3. Man tar genvägen förbi Börjes i Bro på hemvägen.
Skitenkelt!
Fick du ngt besked fr Horze? Annars brukar det vanligen vara så att man inte får nya dagar med öppet köp om man bara byter vara. Det kan man ju dock komma ifrån genom att retunera varan, ta emot pengar eller presentkort och sen göra ett nytt köp.Nästa gång måste jag absolut göra så!!!