Retrobeslag till innerdörrar.

FadeAway

Trådstartare
Nu har jag försökt googla runt lite på olika beslag på dörrar. Hade gärna köpt "äkta" retro men vi har för mycket dörrar för att det ska vara möjligt. Vad finns det för olika? Jag har sett typ Habos i teak som jag gillar och de har relativt trevligt pris också. ~200:-/st. Finns det några andra som jag kan ha missat innan jag försöker övertala sambon? ;)

Sv: Retrobeslag till innerdörrar.

Vilken tidsålder tänker du? Har du kollat Tradera och Blocket? Nyproducerade beslag i retrostil är så vitt jag har sett dyra.

60-70-tal. Varken tradera eller blocket har rätt antal och jag har försökt komplettera men det är hopplöst. Jag behöver ca 16stycken. När de väl säljs så är de aldrig i de mängderna. :(

Det beror väl helt på vad det är för beslag du talar om?

Menar du trycken? Trycken finns i en hel massa olika utföranden såg jag när jag snabbt googlade på dörr + beslag.

Åt det här hållet tänker jag mig. Så det är väl trycken jag tänker på. Jag tycker inte tyvärr inte att bakelit är snyggt på vita dörrar.

1054065l.jpg

Eller

innerdorrhandtag-habo-a385-ek-och-borstad-krom.jpg

Tycker att 200 kr låter rätt billigt för Habo, vad ingår i det? Tex ser det inte ut att ingå en täckbricka eller nyckelbricka på den övre bilden?

Finns fö en webbutik som heter Sibes, man får ju inte länka så googla. Där kan det finnas något som passar dig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
1 084
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 681
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 308
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist