Restaurangtips - Stockholm

voltis

Trådstartare
Har fått ett presentkort som gäller på ett flertal restauranger i stockholm, men går sällan ut och äter så ni får gärna tipsa om de ni känner igen från denna listan:
https://shop.restaurangguiden.com/list.aspx (stockholm)

Inget som är allt för fint och flott, vi är lite enklare i maten och vill gärna ha stora portioner :D Gärna en god köttbit. Och god dessert ;)
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Har hört att köttet på Vassa Eggen ska vara väldigt bra!

Annars, för klassisk mat som inte är alltför modern - Prinsen eller Gondolen.
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Åh vassa eggen hade ju massa olika köttbitar- så den ligger högt på listan nu ;)

Men även era andra förslag lät toppen :)

Meeer förslag??
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Kan varmt rek Vassa Eggen jag också. För ett par år sedan åt. Vi nog middag där föera dagar i veckan o har aldrig blivit besvikna på maten.
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Har fått ett presentkort som gäller på ett flertal restauranger i stockholm, men går sällan ut och äter så ni får gärna tipsa om de ni känner igen från denna listan:
https://shop.restaurangguiden.com/list.aspx (stockholm)

Inget som är allt för fint och flott, vi är lite enklare i maten och vill gärna ha stora portioner :D Gärna en god köttbit. Och god dessert ;)

Peoples på Folkungagatan 126... STORA portioner av UNDERBAR mat till väldigt vettiga priser... Och efterrätten vaniljglass med bär :d

Kan verkligen rekommenderas ... :d
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Hjälp mig om jag är blind men hittar inte Peoples på listan??
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Zink grill med på min lista, mkt kött och finfina efterrätter :d
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Villa Godthem , deras plankstek är (eller iaf var, det var ett tag sedan jag var där) värd ett besök.

Fem små hus har också bra mat.
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Gothems planka åt jag för typ.... 10 år sedan? DÅ var den toppen, men som dig vet jag inte hur den är nu. Annars är läget väldigt fint där...
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Saddle and sabre!!!

Amerikansk mat med bl a bisonkött. STORA biffar och mycket gott till :)
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Saddle.. har vi blivit rekommenderade "irl" och det var vårt enda alternativ tills jag skrev denna tråden :D Så den är kvar högt på listan! Men bra att veta att fler gillar den!
 
Sv: Restaurangtips - Stockholm

Gute Grill är ett jättetrevligt ställe med mycket god mat. Jag åt lamm när jag var där, det var superbra!
 

Liknande trådar

Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: annersia
·
Mat Ska snart upp till Stockholm för en jobbgrej och ska bo på hotell Birger Jarl. Är helt lost inom restaurangvärlden i Stockholm så nu...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Mineur
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 129
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 069
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp