stjarnhimmel
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes turistbyrå? Skånes djurpark? Björn Ranelid?
Har de ingen ambasad?Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes turistbyrå? Skånes djurpark? Björn Ranelid?
Jag har googlat efter Skånes ambassad men hittade inget. Skumt.Har de ingen ambasad?
De har nog mer troligt en i Köpenhamn än i Stockholm. Har du sökt där?Jag har googlat efter Skånes ambassad men hittade inget. Skumt.
Det är ju trots allt Skånes huvudstad så det ä'r logiskt.De har nog mer troligt en i Köpenhamn än i Stockholm. Har du sökt där?
Skånes Landshövding torde kanske vara högsta höns men hon var visst från Göteborg så jag förslår nog Björn RanelidJag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes turistbyrå? Skånes djurpark? Björn Ranelid?
Oj ja... en nollåtta utan visum....Fråga: Vad behöver man göra för att få permanent visum/uppehållstillstånd i Skåne? Insåg att jag som bott här sedan 2009 ännu inte vet om jag får uppehålla mig här permanent Är ju särskilt känsligt då jag från början är ... NOLLÅTTA
Oj bara 7 dagar?Du kan lämna den i gränskontrollen på hallandsåsen. Där får du en stämpel och 7 dagars tillstånd.
Du menar den högzt upp på "båztadbacken"Du kan lämna den i gränskontrollen på hallandsåsen. Där får du en stämpel och 7 dagars tillstånd.
Låter fint. Kanske ska satsa på Skåne istället för Stockholm.Eftersom övervakningen av nätet är skapligt effektiv antar jag att det räcker att ha den ute på nätet för att den ska snappas upp och skickas till rätt instans?
Tror skånska ambassaden finns men inte vill vara så offentlig
Minns när jag på väg till Flyinge fick fel på bilen och hamnade på en liten verkstad.
Var skapligt uppriven men den trygge farbrorn på stället sa åt mig att lugna mig.
-Du är i Skåne nu, här är du trygg.
Definitivt!!!!Låter fint. Kanske ska satsa på Skåne istället för Stockholm.
Men jag känner ju ingen i Skåne...Låter fint. Kanske ska satsa på Skåne istället för Stockholm.