Sv: Rensa ut

Det var exakt det som hände med min 8 månaders karl....

Till slut bråkdel vi om precis allt

Det är ju ofta så att man dras till varanns likheter men glömmer att känna efter hur olikheterna skulle kännas i långa loppet. Det där med att "det fixar sig sen", i h*lvete heller, det gör det definitivt inte och så börjar man gnaga på likheterna också.

Enda "livslånga" kärleken jag haft var till hästen, förresten den enda kvinnliga varelse jag kysst också. (Så nu fick dom reda på den hemlisen också. )

Jag färgade alltid håret eller klippte mig helt radikalt när jag avslutat något, för att få någon slags nystart tror jag :D

Det blev en del spännande frisyrer ett tag där.. :angel:

Hahaha kan det bli tydligare än: Jag är inte intresserad av ha ett förhållande?!?

Nej det är precis som om dom tror att dom kan få mig att ändra mig på den punkten och ger allt!?! Jag vill inte och killar överlag verkar ha otroligt svårt att förstå att en kvinna kan känna så.
Fast i en annan tråd skrev du ju positivt om att mannen du är med "bara bestämde sig för att han skulle ha dig"? Trots att flera skrev att det i deras värld var extremt avtändande. Det känns ju inte så märkligt att det blev som det blev om er relation ingicks på de premisserna -att han ville och sket fullkomligt i dina känslor och viljor.

Han är en underbar person, han är snygg, trevlig, omtänksam och allt jag någonsin velat ha av en karl. Han har aldrig skitit i mina känslor och det var faktiskt jag som tog med honom hem den kvällen.

Men jag vill inte ha ett förhållande i mitt liv nu. Jag har bestämt mig för att träffa honom igen för att reda ut mina egna känslor i det hela. Jag har en benägenhet att vara impulsiv och vet om det.

Men jag tänker fortsätta rensa hemma!!!

Okej, jaha för så förstod jag det inte i den andra tråden:

Träffade en karl som vid första anblicken av mig bestämde sig för att han skulle ha mig, jag var inte det minsta intresserad av något.

Hade en kk som jag trivdes bra med och jag var så nöjd med det arrangemanget.

Han bestämde sig och han fick det han ville ha, gjorde själv samma sak med min kk. Hade bestämt mig att jag skulle ha honom och det gick hur bra som helst!!!
Jag personligen hade backat på en gång för nån med sån attityd; är ju som bäddat för problem. Vem vill ha nån som bara "bestämmer sig"? Känns ju helt rubbat.

Hej!

Nästa gång du gör slut är du välkommen hit :-).

Skämt å sido, jag har inte haft nåt slut på så många år att jag minns faktiskt inte. Det låter inte som en dålig idé att städa bort alla minnen och molekyler, kanske blir det lättare att glömma??

/Lavinia, behöver desperat städa, men har alltid viktigare saker för sig

Okej, jaha för så förstod jag det inte i den andra tråden:

Jag personligen hade backat på en gång för nån med sån attityd; är ju som bäddat för problem. Vem vill ha nån som bara "bestämmer sig"? Känns ju helt rubbat.

Jag har själv gjort samma sak, bestämt för att få en kille och genomfört det utan problem. Ser inget fel i det överhuvudtaget.

Nej men då kan du ju inte bli irriterad över att han inte lyssnade när du tydligt sa att du inte vill gå in i ett förhållande? Eftersom det är helt okej att bestämma sig för nåt och helt och hållet ignorera den andras känslor och viljor.

Han vet mycket väl om att jag inte vill ha ett förhållande, ang att han bestämt sig för att "ha mig" när han träffade mig handlade från början om att följa med mig hem den kvällen och sedan har det rullat på.

Vi tillbringade en hel helg tillsammans för några veckor sedan och även då påpekade jag att jag inte är ute efter ett förhållande och att jag inte vill binda mig.

Jag känner mig inte överkörd eller något dylikt av honom.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 790
Senast: Calmiche
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 512
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka