Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast i en annan tråd skrev du ju positivt om att mannen du är med "bara bestämde sig för att han skulle ha dig"? Trots att flera skrev att det i deras värld var extremt avtändande. Det känns ju inte så märkligt att det blev som det blev om er relation ingicks på de premisserna -att han ville och sket fullkomligt i dina känslor och viljor.Hahaha kan det bli tydligare än: Jag är inte intresserad av ha ett förhållande?!?
Nej det är precis som om dom tror att dom kan få mig att ändra mig på den punkten och ger allt!?! Jag vill inte och killar överlag verkar ha otroligt svårt att förstå att en kvinna kan känna så.
Jag personligen hade backat på en gång för nån med sån attityd; är ju som bäddat för problem. Vem vill ha nån som bara "bestämmer sig"? Känns ju helt rubbat.Träffade en karl som vid första anblicken av mig bestämde sig för att han skulle ha mig, jag var inte det minsta intresserad av något.
Hade en kk som jag trivdes bra med och jag var så nöjd med det arrangemanget.
Han bestämde sig och han fick det han ville ha, gjorde själv samma sak med min kk. Hade bestämt mig att jag skulle ha honom och det gick hur bra som helst!!!
Okej, jaha för så förstod jag det inte i den andra tråden:
Jag personligen hade backat på en gång för nån med sån attityd; är ju som bäddat för problem. Vem vill ha nån som bara "bestämmer sig"? Känns ju helt rubbat.