Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du hittar någon liten glipa där du tror att det regnar in kan du smeta på lite takfogmassaDet regnar antagligen in vid skorstenen och på den här bilden ser den inte så fin ut. Får nog kika på den iaf när det slutat regna.
Visa bifogad fil 100251
Blir också nyfiken på vad dom hängt upp i hatthyllan, den skulle verkligen..sitta..fastAlltså herregud, vad har dom gjort i den här lägenheten?
Sockel för hatthyllan var fastspikad såhär.
Blev ett fint hål att fylla i väggen för att få loss skiten.
Visa bifogad fil 100331
Åååå golvet..Nu är det fasen inte mycket golv kvar att lägga!
Visa bifogad fil 100536
Bara sista lilla biten i hallen. Ja, och barnens rum då. Men det ignorerar jag tills vidare
Jag är så nöjd hur går det med ditt rustagolv?Åååå golvet..
Är det svårt att lägga själv om man är helt ovan? Har verkligen ingen aning om hur man gör, men är såååå sugen. Bara lite rädd att ta mig vatten över huvudet och att det blir fult.Jag är så nöjd hur går det med ditt rustagolv?
Nej,inte om man läser bruksanvisningen noga,tittar på bilderna o har en såg,penna o måttband.Är det svårt att lägga själv om man är helt ovan? Har verkligen ingen aning om hur man gör, men är såååå sugen. Bara lite rädd att ta mig vatten över huvudet och att det blir fult.
Inte alls svårt, jag har aldrig lagt golv innan. Det viktigaste är att tänka innan man kapar, så det blir rätt. Annars är det busenkelt!Är det svårt att lägga själv om man är helt ovan? Har verkligen ingen aning om hur man gör, men är såååå sugen. Bara lite rädd att ta mig vatten över huvudet och att det blir fult.
Vilka snygga färger hade ni byggt hyllorna själva? Så fintNu är vårt lilla cigarrum nästan klart. Vi ska lägga ner kalkstensplattan där kakelugnen ska stå, så golvet blir helt klart innan kylan kommer.
Sen kommer kakelugnen sättas upp i vår, nu har vi ledsnat på att varje helg ska gå åt renovering
Snyggt med dom inbyggda hyllorna och elementet!Nu är vårt lilla cigarrum nästan klart. Vi ska lägga ner kalkstensplattan där kakelugnen ska stå, så golvet blir helt klart innan kylan kommer.
Sen kommer kakelugnen sättas upp i vår, nu har vi ledsnat på att varje helg ska gå åt renovering