Rekommenderade trådar

Plantan

Trådstartare
Hur väljs trådarna ut som Rekommenderas längst ner på sidan? Sitter nån och kollar igenom och väljer ut? Är det trådar som har många besökare? Random? Klickade just upp en tråd om katter och den var från januari 2006. Den handlade om kärleksfulla katter och det var ju ett fint ämne. Men finns det så lite nytt skrivet som kan rekommenderas eller är just de trådarna som är tio år gamla, så särskilt bra?
:)

Hur väljs trådarna ut som Rekommenderas längst ner på sidan? Sitter nån och kollar igenom och väljer ut? Är det trådar som har många besökare? Random? Klickade just upp en tråd om katter och den var från januari 2006. Den handlade om kärleksfulla katter och det var ju ett fint ämne. Men finns det så lite nytt skrivet som kan rekommenderas eller är just de trådarna som är tio år gamla, så särskilt bra?
:)
Jag undrar fortfarande hur trådarna väljs ut. Är det nån som vet?

Det är en tjänst som tillhandahålls av google, det är helt automatiserat, exakt vilka kriterier som finns för hur de väljs ut vet jag inte.
Men tror det är kopplat till trådars popularitet, vilken sida man just läser och kanske vilka man läst innan.

Det är en tjänst som tillhandahålls av google, det är helt automatiserat, exakt vilka kriterier som finns för hur de väljs ut vet jag inte.
Men tror det är kopplat till trådars popularitet, vilken sida man just läser och kanske vilka man läst innan.
Tack! Då vet jag!

Började fundera kring detta nu när jag upptäckte att jag bara blev rekommenderad en massa elände; barn som torterar djur, barn som blir sexuellt trakasserat i skolan, en pappa som våldagit sina döttrar...Tunga ämnen minst sagt. Sedan blir det kanske en ond cirkel om jag klickar mig in på dessa trådar?

@Jejjessica
Ja, det är både gamla och förfärliga trådar som rekommenderas. Men det finns oxå både nya, roliga och matnyttiga trådar som rekommenderas! Annars kan du kolla på de forum som intresserar dig och där få en bred överblick av aktuella trådar i de ämnena. Hoppas du hittar nåt du tycker är kul och intressant!

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 229
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar