Fast vänta nu. DU har sagt att det är så tydligt att köparen skulle sett det bara hen tittade. Jag förde tidigt i tråden fram att köparen kanske inte sett det förrän någon i hens stall påpekade det. Du svarade då att det syns tydligt för blotta ögat, och du därför inte upplyst.
Är det inte så himla synligt, och varken ver eller köpare upptäckt det men du vetat om det och därför sett det - men inte upplyst om det blir det ett annat läge...
Fast köparen sa att att det var så tydligt.
Att de ser det själv när de kommit hem. Och gör undersökningen de borde gjort innan.
Hen har Påpekat det flera gånger. Hur tydligt det är. Så då kan det inte vara dolt fel.
Jag tyckte det var mindre tydligt men inte gömt och inget jag reflekterade över som problem eller tänkte att det skulle vara så att han inte är användbar Eller att jag behövde gå och peka på.(Tänkte inte en tanke på att han skulle vara felaktig pga detta, vilket jag inte anser att han är) , det är inte så att jag har undanhållit att han är sned i benen och hoppats att de inte ser det. För mig var det bara så att jag inte tänkte på det. Så där. Som ett problem.
För i så fall hittar man fel på varenda häst om man vill.
Hon säger att det är tydligt .
men tyckte veterinärer precis som jag att det inte påverkade honom ..jag kan tyvärr inte svara på det.
Kan älta det till världens ände.
Men Som sagt nästa gång jag ska sälja en häst så ska jag skriva en lista på saker som är viktigt och oviktigt och frågar om de klämt och känt överallt. Så att de inte missar något.
detta är dock inte orsaken till hans problem. För det har inte framkommit att det är det i de lilla material jag fått se.
Och om det inte är dolt och inte är roten till hans problem så tycker inte jag att det är reklamerbart.
Och jag har inte fått prata med veterinären.
Hon menade dock också att klinik veterinären skulle ha noterat det. Om han besiktats på klinik. Vilket inte gjordes.
Men skulle det ha ANMÄRKTS?
Det har jag frågat men inte fått svar. Och inte tillgång till att prata med veterinären.
Skulle jag anse att han är obrukbar pga sin exteriör då måste jag ju säga till dottern sluta att rida och tävla sin häst 8 år med ordentligt innåttåat framben (mår illa typ när man ser på honom) trots att han inte varit halt, han rör sig fantastiskt och ej med nåt felaktigt rörelsemönster och hoppar som en Gud....