Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

*blub, blub*

JAG är HÄR! :cool: tror jag... Och jag har redan klubbat igenom alla förslag, sen om ni inte kommer ihåg dom så är det bara att gratulera till hälsosamt RV-intag! *hick*

Mitt minne är inte dimmigt, bara synnerligen mycket vattenånga efter att ha värmt upp fruset RV..... :angel:

wrangler skrev:
*blub, blub*

JAG är HÄR! :cool: tror jag... Och jag har redan klubbat igenom alla förslag, sen om ni inte kommer ihåg dom så är det bara att gratulera till hälsosamt RV-intag! *hick*

Mitt minne är inte dimmigt, bara synnerligen mycket vattenånga efter att ha värmt upp fruset RV..... :angel:
*hick*...det gläder mig:D...ser fram emot en sammanställning...är det jag som justerar protokollet???...*slurp*

Och jag *hick* bifaller allt! Det blir jättebra! *noll koll*

Piraja, hör du röster??? :eek: Absolut ett tecken på RV-torka, se genast till att inta åtminstonne tre tunnor!! Regnvatten alltså, inte tunnorna... :cool:

Fatta´ru? Ähhh................

*gör ett svanhopp och klyver isen med ett perfekt nedslag*

Tiotiotio (rosenknoppens betyg för svanhoppet!) :bow:

Här ramlar vi mest i. Men vägen dit spelar ingen roll. Det är MÅLET som räknas.....:love: *Gör ett magplask ner i en smältande snöhög* :love:

Senast ändrad av en moderator:

Piraja skrev:
*hick*...det gläder mig:D...ser fram emot en sammanställning...är det jag som justerar protokollet???...*slurp*

Ja då har du att göra! :D
Lär bli ett rörigt protokoll. Med vattenfläckar och allt.
Ska du låna en blåslampa som ligger här och skräpar? Vetefan var den kommer från! :smirk:

Freydis skrev:
Och jag *hick* bifaller allt! Det blir jättebra! *noll koll*

Piraja, hör du röster??? :eek: Absolut ett tecken på RV-torka, se genast till att inta åtminstonne tre tunnor!! Regnvatten alltså, inte tunnorna... :cool:

Fatta´ru? Ähhh................

*gör ett svanhopp och klyver isen med ett perfekt nedslag*
:o ...tyckte väl att det blev lite torrt och knaprigt ...:crazy: *skyndar ut till rv-pölen*:idea:

Dalsland skrev:
Ja då har du att göra! :D
Lär bli ett rörigt protokoll. Med vattenfläckar och allt.
Ska du låna en blåslampa som ligger här och skräpar? Vetefan var den kommer från! :smirk:
Oh himmel:eek: ...har ju inte ens fått dagordningen i ordning:crazy: ...*rafsar ihop nåt*...

Dalsland skrev:
Tiotiotio (rosenknoppens betyg för svanhoppet!) :bow:
a106.gif

Här ramlar vi mest i. Men vägen dit spelar ingen roll. Det är MÅLET som räknas.....:love: *Gör ett magplask ner i en smältande snöhög* :love:
Åhhh, så vackert!!! :love: *ler lyriskt över Hjärtats landning i det blivande RV*

Dagordning?!?! *himlar med ögonen*
Vi ska snacka RV. Punkt slut! :love:

Dalsland skrev:
Dagordning?!?! *himlar med ögonen*
Vi ska snacka RV. Punkt slut! :love:
:o ...ooops...tappade fokus lite här...:crazy: Här är det konstant rv-blandad snö som dalar från den gråsvarta himlen...tunnor överallt...hinkar...U name it:D..

Mitt 2500:ade inlägg placerar jag här...och skålar i ett stop rv*hick*...*PUTELL* på eeeer:love:

Fokus.....Har jag tappat för längesedan! :smirk:
Nu ska jag gå ut och finna oss en smältande snödriva att sova i. Tänkte kura ihop mej mellan Doktorn och Fen.

:love: Gött! :love:

om det inte skulle ara bra för dom att dricka skulle dom heller inte vilja drika det.....

Just det! :D
Annars kan det bero på att ägaren redan har druckit upp allt! :crazy: :d

Viva La Plussgrader! :bow:

Ojojoj, håller ni på fortfarande:bow: Nästan så man vill prova på lite regnvatten själv:rofl: :rofl: :rofl: Detta var då något av det första jag läste när jag började frekventera Buke och man kan inte annat än :bow: och :rofl:

CrazyAngel skrev:
Ojojoj, håller ni på fortfarande:bow: Nästan så man vill prova på lite regnvatten själv:rofl: :rofl: :rofl: Detta var då något av det första jag läste när jag började frekventera Buke och man kan inte annat än :bow: och :rofl:
:eek: Är det någon som trott att vi ska sluta:eek: :eek: :eek: ???...Viva la RV:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte