Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Måste bara säga att ni är helt underbart galna!!!:love: :love: :love:

Tur man vet att det är bara att leta upp er alla om vill ha ett gott skratt!!;)

Skål!!!:d

Trötter skrev:
rivningshus_382x117.jpg

Min kåk ju! :smirk:

Men du har inte plåtat den från sin bästa sida.
Norrsidan och ena gaveln är mer eller mindre helt oförstörd....ännu.

Så kan det gå när man har en Dalsland stenhög på RV som fått en Kemilåda i julklapp! :)

Howdy! *hick* :cool:
Hittar ju för bövelen inte runt på det här gamla forumet,... alla mina gator har blivit bortskövlade! Tur att den här stritan är kvar! *puh*
O inte ser man vem som är online heller! Eller?.....
Dyker ner i tunnan i gen... tryggheten... precious.....preeeecioous...... :eek:

Raaap

Här finner du tryggheten:smirk: ...dyker upp här då och då även jag innan jag dyker ner igen:angel: ...

Det är vår i luften...snön smälter:idea: *samlar*...

...har jag missat årsmötet:confused: :confused: :confused: *dyker ner igen* blrp!

*smyger in och drar en suck av lättnad* Tråden är kvar!!! :bow:

Och ni oxå?!? :confused: Trodde Gunnar skulle passa på att göra sig av med lite tråd-nappare när han ändå gjorde förändringar... :angel:

Men WIIPPIIEE!! :bump: Vad jag är glad att se er kvar här!!! :love:

Åter till tunnorna!! :banana:

Visdomsord för kvällen; Heterosexualitet är inte normalt, bara vanligt.

Bra va???

Ja, :love: RV håller ledningarna öppna *bugar vördnasfullt*

Tips; funktionen att se vilka som är online är borttagen men de personer du vill veta om de är uppkopplade är det bara att lägga till på kompislistan (gå in på personens profil så ser du) sedan gå på "Snabblänkar" uppe bredvid "sök" och klicka på "Öppna kompislistan" och Voila! så ser du de du vill se om de är på Buke! :banana:

Det shmälter här oxchå.
Lättdrucket! :idea:

:eek: Burp :eek:

Viva la VI ÄR KVAR! :bow:

wrangler skrev:
Du är så klok rosenknoppen! :love:

Det är RV som gör det!... *nickar menande*

*nickar också så jag nästan vrickar nacken*
Man blir klok och smart av RV och energiskt surfande på Buke! :bow:

ja sålänge den här tråden är kvar så...... det enda som underhåller mitt BEROENDE!!!!!!!!! :D

o vem faan har flyttat på smileysarna???? :mad:

Kan varit jag som flyttade runt dom lite! :o
Minns inte så noga. Det var nog dimma........ :cool:

Ojoj... Hehe.. *hick* Få sche nu... Jag vill beshtämt minnash att vi var fler här... *hick* Dee vaaa jaaa åå... jaaa... hmm, hade nog redan shagt de... *fnitter* Aaa, ni minnsh jag, Daalschlaaand! Ja, vilket minne va? Hehe.. Joo, å bruden me hatten å lasschot, eehhh.... Wrangler!!! Porrgudinnan eller hur de nu va...

Daalschland å Wrangleeer... Aj löööv Jo!!! :love: :love:

Men årschmötet, det skulle ju komma fler RV-anhängare... Vete f**n va dom blev av... Jaja, tar mig ett dyk till...

Föörreschten, är det fler som schett allt ssmäältvatten ute??!? :D

*blurp*

*Slurrrrrrrrp*...jag är alltid i närheten av RV:d ...finns inget som kan hålla mig borta:love: ...hm, sa du nåt om årsmötet??? Var?...När??

Yiiiihoooooooo*dyker*

Jag tycker att det är dax för ett möte nu! :bow:

Kalla det årsmöte, party eller vad ni vill. Betrakta mej som där!
Ni känner lätt igen mej :bär på en massa kannor RV (kanske kan vara fler som gör det) illröda ögon pga för mycke RV drickandes (kanske fler som har det också) Kollar ner i alla vattenpölar och tinande snöhögar jag kan hitta (kanske fler som gör det) och shlöddrar en del när jag pratar (kanske fler som gör det)......... :smirk: Nja. Kanske inte är så lätt att hitta mej bland dessa människor i alla fall. :cool:
Men en ledtråd kan vara att efter mej tassar en förvirrad doktor, hans stränga sekriterare en söt fe med ett trollspå i näven och några andra varelser....... Vi är JAG! :D

bild1_g12_k58.jpg

Jag är här! Jag är här! *släpar på min tunna*

Viva La Årsmöte! :banana:

Senast ändrad:

*dyker upp igen*...Hej!...Jag är här jag med:D...hm, mössa med burkhållare för rv...djupa innerfickor för rv-flaskor...släpar på en kälke med en rv-tunna...stor tank på flaket på bilen...hatt som skuggar ansiktet (döljer alltför tydliga tecken på rv-drickande;))...jo, allt är klart...hinner med ett till dopp*plrrrp*:D

Men vad gör vår ordförande då? :confused: Springer hon fortfarande runt och leter efter smileyserna? Eller har hon fullt upp med allt smältvatten?

Jo´rå, tagit mig upp ett stund idag så jag kunde leta rätt på (läs; stjäla) några fler tunnor, måste ju ta vara på så mycket smältvatten som möjligt! :d

Men nu har huden börjat torka ut så.... *bluuurp*

*hick*.... Jag är här!!! Va faan, det börjar ju frysa på härute igen.... helvete... :mad:
Slog mig som faan i huvudet när jag skulle dyka, aj aj aj... :(

Ah... tar mig en tugga då istället......:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023